אל תצאו עם בן אדם שעושה את 7 הדברים האלו!


כולם מחפשים אהבה אמיתית, כולנו שואפים לפגוש את החצי השני/ה המושלמ/ת שלנו ולחיות באושר ועושר. עם זאת, יש אנשים שמחויבים יותר לחיפוש זה, בעוד שאחרים נוטים לשכוח את סדר העדיפויות שלהם לאחר זמן מה ומסתפקים במשהו הרבה פחות ממה שהם קיוו. אני, לעולם לא הייתי מסתפק במשהו פחות מאותה אהבה אמיתית, טהורה ואמיתית. סוג האהבה שמרימה אותך וגורמת לך להרגיש שאתה בראש העולם. ואתה יכול רק לחוש סוג כזה של אהבה למישהו שאוהב אותך חזק באותה מידה, מישהו שמכבד אותך ומישהו שלא חושש להראות את רגשותיו.
סוג כזה של אהבה קורת בין שני אנשים שנועדו להיות ביחד ולעולם לא הייתי מסתפק במישהו שלא התכוון להיות שלי. לעולם לא הייתי מקבל מישהו חסר ביטחון וחסר בגרות, מישהו שרוצה לתפעל ומישהו שלא מוכן להתחייב אליי באופן מלא. גם אתה לא צריך!

אסור לכם להיות אלו שמקבלים את הדברים הבאים:

- הסתרת רגשותיהם האמיתיים. לשחק במשחקים זה לא משהו שמבוגרים עושים אז מדוע הייתם מעוניינים בכך? אתם צריכים בן אדם אמיתי, בן אדם שמוכן לשפוך את נשמתו לפניך ולחשוף הכל. בן אדם שישתף את הסודות העמוקים ביותר והאינטימיים ביותר שלו ויידע שתקבלו אותו לא משנה מה.
- חוסר כבוד. אם בן / בת הזוג לא מפגינים בכם כבוד או במערכת היחסים שלכם, הם לא עבורכם. אסור לכם להסתפק בבן אדם עם סטנדרטים כפולים, למישהו שלא יודע מה אתם שווים. אתם צריכים בן אדם שיכבד אתכם ויוכיח לכם שהוא רק דואג לכם ולא אף אחד אחר.
- לא משקיעים במערכת היחסים. יש יותר מדי אנשים שפשוט לא טורחים, שלא אכפת להם לעבוד על הזוגיות, להשקיע בה ולעזור לה לצמוח ולהתקדם.
- לא להיות תומך. אינך זקוק למישהו שלא תומך בך בחייך. בן הזוג שלך צריך להיות הסלע שלך, צריך להיות תמיד בשבילך וצריך להיות האדם הראשון שאתה חושב עליו להתקשר כשאתה נתקל בבעיות. אתה לא צריך מישהו שיעצור אותך וימנע ממך לכוון גבוה יותר, רק בגלל שהם לא בטוחים בעצמם.
- חוסר אחריות. אתה לא צריך בן זוג שאינו בוגר מדי וחסר אחריות שהוא אף פעם לא מחזיק בטעויות שלו. אתה זקוק למבוגר, מישהו שיידע מתי טעה ויתנצל על כך.
- לזרוק עליך את האשמה. אסור לעולם לקבל מישהו שיאשים אותך בכל הרע שקורה. אינך זקוק למישהו שיבקר אותך ויגרום לך להרגיש חסר ערך. אתה צריך להיות מסוגל לדבר על דברים עם בן זוגך, לפתור את ההבדלים שלך ולמצוא את הבסיס המשותף, ולא רק לנסות להטיל את האשמה בין שניכם.
- שליטה בהתנהגות. אתה לא צריך פריק שליטה בחייך, במיוחד אם הוא גם קנאי ורכושני. החיים שלך הם פשוט שלך ואף אחד אחר לא צריך להגיד לך מה לעשות, לאן ללכת ומי לראות. אתה היחיד ששולט בחייך ואל תיתן לאף אחד לשכנע אותך 
אל תצאו עם בן אדם שעושה את 7 הדברים האלו! אל תצאו עם בן אדם שעושה את 7 הדברים האלו! Reviewed by lior on ספטמבר 17, 2019 Rating: 5

4 תגובות:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  2. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, drapata4@gmail.com או WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק
  3. גלגל איות אהבה דחוף ויעיל שיעזור לך להחזיר את המאהב לשעבר שלך מהר מאוד ווטסאפ: +2347054019402
    אני רוצה להגיד תודה ל-DR WALE על הדבר הטוב שהוא עשה בשבילי, למרות שאני לא בטוח אם זה הפורום הטוב ביותר להראות את השמחה והאושר שלי על מה שהוא עשה בשבילי אבל אני לא יכול להסתיר את האושר השמחה שלי אז אני חייב לחלוק אותה עם אנשים, הנישואים שלי התרסקו לפני שנים בערך וניסיתי כל שביכולתי אך ללא הועיל. ראיתי פוסט ועדות על הדברים הטובים ש-DR WALE עושה אז החלטתי לנסות. אמנם הוא תמיד גבר עסוק אבל כשהוא הגיב בחזרה לוואטסאפ שלי הוא נתן לי שבועות כדי שהנישואים שלי ישוחזרו ממש כמו שהוא אמר שהנישואים שלי שוחזרו מאז אני שמח ואני חי באושר אני כל כך אסיר תודה DR WALE . אתה תמיד יכול WhatsApp/Viber: +2347054019402 או אימייל: drwalespellhome@gmail.com

    השבמחק
  4. היי, זו עדות אמיתית של רופא כישוף שעזר לי להחזיר את האקס שלי, שעזב אותי ואת הילדים למשך 9 חודשים. איבדתי כל תקווה שאהבתי תחזור הביתה. אם אתה עובר תקופה קשה בנישואיך או במערכת היחסים שלך, או שאתה רוצה בחזרה את האקסית שלך. ליצור איתו קשר
    dr.ibozuasolutioncenter@gmail.com או whats-app +2348109374702

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.