6 סיבות שהגבר יבין שהוא איבד אישה טובה


אם הגבר שלך עוזב אותך, יתכן שהוא לא יבין מה הוא איבד מיד. הוא עשוי לחשוב שהוא ימצא מישהי טובה יותר, מישהי יותר יפה, מישהי שיותר מבינה, אבל כעבור זמן מה הוא יבין שאיבד אישה טובה באמת והוא יצטער על כך.

אהבה אמיתית לא באה לעתים קרובות ככל שאנשים חושבים ושותפים טובים עוד יותר קשה למצוא. ברגע שהוא יבין זאת, הוא יקווה שהוא לעולם לא יאבד אותך.

כך הוא יבין שהוא איבד משהו טוב מדי בשבילו וייתכן שהוא לעולם לא ימצא אותו שוב:



הוא יבין שאף אחת לא תאהב אותו כמוך

כשאנשים במערכת יחסים הם מתחילים לקחת דברים כמובן מאליו. יתכן שהוא יתחיל להרגיש בנוח והוא עשוי להתחיל ליפול לשגרה. הוא אולי ישכח כמה את באמת אוהבת אותו וכמה אכפת לך ממנו, אבל ברגע שהוא יאבד אותך הוא יבין מה הוא איבד. הוא יראה ששום אישה אחרת לעולם לא תאהב אותו בצורה עמוקה וטהורה כמוך.


הוא יבין שאנשים אנוכיים

הוא יראה שאנשים בעולם הזה הם אנוכיים, שהם דואגים רק לעצמם ולצרכים שלהם ושאף אחד לא יעמיד אותו לפני צרכיהם, כמו שאת עושה. הוא יראה שהיית היחידה שאהבה אותו בלי ציפיות, בלי סדר יום נסתר, פשוט אהבה טהורה, אמיתית, ללא תנאי.

הוא יבין שאנשים הם חומרניים

ברגע שהוא יסתובב בעולם ויתחיל לפגוש נשים אחרות, הוא יראה שרובן מעריכות יותר את כוח הכסף מאשר את כוחה של האהבה. הוא יפגוש אישה שלדעתו היא מושלמת עבורו, רק כדי לגלות שהיא לעולם לא תאהב אותו כמו שאהבת, למי שהוא ולא עבור מה שיש לו.


הוא יבין שהיית היחידה שהוא באמת יכול היה לדבר איתה

בכל פעם שהייתה לו בעיה, משהו שהציק לו או שהוא פשוט לחוץ ונסער, היית זו שהוא דיבר איתה, היית זו שגרמה לו להרגיש טוב יותר ועודדה אותו. כשהוא מאבד אותך, הוא יראה שאין אף אחת אחרת שהוא יכול לדבר איתה, אין אף אחת אחרת שהוא מרגיש כל כך קרוב לפתוח ולשפוך את ליבו החוצה. הוא יתחיל להחמיץ את כל השיחות הארוכות שלך והוא יצטער אי פעם שרצה לעזוב אותך.

הוא יראה שקשר אמיתי הוא נדיר

ברגע שהוא יתחיל לראות נשים אחרות ולשתף את חייו איתן, הוא יבין שקשרים אמיתיים הם באמת נדירים. הוא יראה שקשה ליצור קשר עמוק עם נשים אחרות, שיהיה מישהי שבאמת מבינה אותו ומקבלת אותו כפי שהוא.



הוא יראה שהיית האישה הכי סבלנית בעולם

כולנו בני אדם ואף אחד לא באמת מושלם. לכולנו יש את הפגמים והחולשות שלנו ויש לנו את היתרונות שלנו אבל בן זוג טוב ימצא דרך לקבל את כל הפגמים והחולשות שלך ולאהוב אותך כפי שאת. כשהוא מבין עד כמה סבלת אותו, עד כמה התעלמת מחסרונותיו ואהבת אותו לטובת הצדדים הטובים שלו. הוא יראה עד כמה היית סבלנית כלפיו וששום אישה אחרת לא תתייחס אליו ככה.
6 סיבות שהגבר יבין שהוא איבד אישה טובה 6 סיבות שהגבר יבין שהוא איבד אישה טובה Reviewed by lior on ספטמבר 07, 2019 Rating: 5

תגובה 1:

  1. שלום חברים, זו העדות שלי. אני נשוי 5 שנים ואנחנו גרים יחד 9 שנים. התגרשנו 4 חודשים. הוא רוצה לעזוב ולא רוצה להציל את הנישואים שלנו. היינו זוג נהדר (לפחות האמנתי בזה) ולעתים רחוקות רבנו. כמה חודשים לפני שעזב את הבית, הוא היה כל כך לא פעיל וישן הרבה. הבנתי שיש לו קשר רגשי עם מישהי, ואישרתי שהוא נמשך אליה. ואז הוא אמר שהוא כבר לא מאוהב בי ושהוא לא יכול לחיות איתי. התפללתי, בכיתי וכדומה במשך חודשים. אני ממש צריכה עזרה ואני רוצה את בעלי בחזרה. גלשתי באינטרנט כשראיתי עדות של אישה שד"ר אלאבה היה קוסם נפלא שעזר לרפא שרירנים, והיא יכלה להכריח את הילד שלה לחזור לעצמו בבית. היא כתבה את איש הקשר שלו ואני העתקתי אותו, בהתחלה חשדתי במגע הזה, אבל אני באמת צריכה פתרון קבוע לבעיה שלי, אז אני שולחת לו הודעה שמסבירה את המצב שלי, הוא אמר לי לוודא שבעלי יחזור אם יש לי להתנהג ככה כמו שהוא ציין לי, עשיתי כל מה שהוא אמר לי, וביום הרביעי קיבלתי ממנו התנצלות לפיה הוא לא יודע מה לא בסדר איתו, באותו ערב הוא חזר הביתה והתפלל למען כולם חטאיו ומאחר שאהבתנו ונישואינו התחזקו, אני רוצה להודות לקוסם הקסם הגדול ד"ר אלאבי על עבודתו הטובה ואושרו בחיים שוב. אם יש לך אותן בעיות משפחתיות או בעיות אחרות, צור קשר עם ד"ר אלאבה עוד היום בכתובת: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber במספר זה: +1 (425) 477- 2744 מסוגל לבצע כל כישוף שאתה חושב שאני אני עדות חיה ................

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.