18 סימנים שגבר רוצה מערכת יחסים רצינית איתך

Two Person Holding Box Of Ring

בתחילת מערכת היחסים כולנו תוהים אם זה הולך להימשך וכמה זמן. 
בכנות, לעתים קרובות קשה להבין כמה אדם זה אוהב אותנו וכמה הוא מוכן להשקיע במערכת היחסים. עם זאת, 18 הסימנים הבאים יעזרו לכם לגלות אם הוא מחפש משהו רציני או שהוא רק רוצה להיות להנות לטווח קצר.


1. שקיפות

כנות היא חלק חיוני של כל מערכת יחסים. אם הוא באמת אוהב אתכם, הוא תמיד יהיה ישר ופתוח כאשר הוא מתקשר איתכם. אם הוא מנסה להימנע משיחה כזאת אל תבזבזו את זמנכם איתו.


2. עומק

גברים המעוניינים במערכת יחסים רצינית תמיד מנסים לברר פרטים נוספים על השותפים שלהם.
 לעולם לא ימאס לו לדבר איתכם והוא תמיד יהיה להוט ללמוד יותר על מי אתם.


3. בלעדיות

אם כוונותיו רציניות הוא יבהיר לכם כיצד הוא רואה את מערכת היחסים שלכם. 
הוא לעולם לא יגרום לכם להרגיש לא בטוחים.


4. הוא שומר על הבטחותיו

אם הוא אוהב אתכם, תמיד יהיה לו אכפת לגבי הרגשות שלכם והוא לעולם לא יפגע בכם על ידי הפרת הבטחותיו. אם הוא לא מסוגל לעשות משהו הוא לא יוביל אתכם על מנת להימנע מלאכזב אתכם עם הבטחות שווא.


5. אתם העדיפות שלו

אם הוא מאוהב בכם ואכפת לו מהרגשות שלכם, הוא תמיד יעשה אתכם בראש סדר העדיפויות שלו. הוא מעריך אתכם מספיק כדי לשים אותך במצב גבוה יותר מאשר רוב האחרים, 
לפעמים אפילו הגבוה ביותר.


6. פעולות מדברות על מחשבותיו

הוא לא רק אומר איך הוא מרגיש כלפיכם.
 כאשר אדם כנה לגבי רגשותיו אתם אמורים להבין אותו על ידי מעשיו שיבטאו את מה שהוא חושב.


7. יציבות

אנשים שמחפשים מערכת יחסים רצינית הם אנשים בוגרים המחפשים יציבות בחייהם, כולל מערכות היחסים שלהם. אם הוא כבר יציב בהיבטים אחרים של חייו, הוא בהחלט יראה לכם מה הוא מתכנן עבור שניכם.


8. כבוד

הוא אוהב אתכם מספיק כדי לכבד את כל המחשבות והדעות שלכם על דברים גם אם הוא חולק עליכם. הוא גם ישקול את נקודת המבט שלכם משום שהוא מעריך את דעתכם.


9. חברים ובני משפחה

שותף טוב לעולם לא יאסור עליכם להסתובב עם חברים או בני משפחה שלכם כי הוא אוהב אתכם ורוצה שיהיה לכם מעגל חיצוני. הוא גם ינסה להכיר אותם ולבלות איתם.


10. אכפתיות על דימוי העצמי שלו

הוא מתעניין במה שאנשים אחרים חושבים עליו, במיוחד על האנשים שאתם קרוב אליהם.


11. תוכניות עתידיות

בעת ביצוע תוכניות לגבי העתיד, הוא תמיד יכלול אתכם. 
התוכניות שלו הן מוטיבציה והוא לא רק מדבר עליהן, אלא שהוא מתכוון לממש אותן.


12. הוא שמח אם אתם מאושרים

אם הוא באמת אוהב אתכם הוא רוצה שתהיו מאושרים כמוהו. 
הוא ינסה לעשות את היום שלכם אם אתם מרגישים למטה כי אם אתם לא מאושרים,
 הוא לעולם לא יהיה.


13. שומר אתכם

אם הוא עושה תוכנית מסוימת, הוא תמיד יודיע לכם.
 הוא לא יקבל החלטות בלי לדבר אתכם תחילה, לא משנה כמה טריוויאלים או גדולים הם.


14. מעריך את הזמן

הוא יאהב לבלות אתכם ככל שניתן,
 בכל פעם שהוא יכול. הוא מעריך כל רגע שהוא נמצא איתכם.


15. יודע את הגבולות שלכם

אם הוא מכבד אתכם, הוא גם מכבד את הגבולות שלכם ואת הגבולות שלו.
לכולנו יש גבולות והוא בוגר מספיק כדי לדעת לא לחצות את שלכם.


16. חולק איתכם

מכיוון שהוא אוהב אתכם בכל לבו,
הוא לעולם לא ירגיש נבוך לחלוק את כל הדברים שהוא אוהב איתכם.


17. קל לו

שותף כנה מונע על ידי אהבה והוא לא צריך לעשות מאמצים מודעים כדי לדעת איך להתנהג כלפיכם 
כל מה שהוא עושה מגיע מלבו.


18. ברור מאליו

אם הוא באמת רוצה להיות אתכם, הוא לא יוכל להסתיר את זה יותר מדי זמן.
זה אפילו יכול להיות כל כך ברור מאליו כי תוכל להבין את זה בעצמכם.


עכשיו שאתה יודע את כל הסימנים שמראים אם הוא מעוניין במערכת יחסים רצינית איתכם,
אנו מקווים שעזרנו לכם להבין אם הוא הנכון בשבילך.
18 סימנים שגבר רוצה מערכת יחסים רצינית איתך 18 סימנים שגבר רוצה מערכת יחסים רצינית איתך Reviewed by lior on פברואר 24, 2019 Rating: 5

6 תגובות:

  1. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעובר עלי, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, רק ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלבא כדי לשמר את מערכת היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק
  2. אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בקסמי אהבה או כישופים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר ALABA היה ממש עוצמתי, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, מאהבים וכסף קסם, קסמים או קסמים לצורך עבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי והגיע אלי והתנצלתי שהכל הוסדר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר ALABA פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם להעביר לו WhatsApp בכתובת +2349039885856.

    השבמחק
  3. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  4. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  5. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל לכתובת: drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח לו Whatsapp/viber עם המספר הזה (+66 81 302 8552), תודה

    השבמחק
  6. אני רוצה לספר לכולם כאן איך DR apata שינה את גורלי. במשך כמעט חמש עשרה שנה עבדתי כמוכרת בחברת רכב ובקושי קיבלתי עמלה כדי לשלם את החשבונות בזמן שעמית מסוים בראש קנה בתים. הייתי מבולבל סביבה כי כולם קינאו בכמה עמלה היא עשתה. לא הבנתי מה לא בסדר כי הייתי טוב בעבודה שלי ולא היה שום דבר נוסף שהיא עשתה שעשה אותה שונה ובמשך כמעט חמש שנים לא יכולתי לאזור אומץ לבטא את עצמי בפניה. יום אחד כשהיא גירשה אותי, התחננתי בפניה שתיתן לי עצה והחלטתי ללמוד ממנה, אבל היא אמרה שאני יותר טוב בעבודה, מה שעוד יותר בלבל אותי כי ברור שהיא יותר טובה. לאחר שיחות רבות, היא הודיעה לי על ד"ר אפטה שביצע את כישוף הקסם שלה שהפך אותה ליוצאת דופן. היא נתנה לי את איש הקשר שלו וביקשה שאדבר איתו ואעשה כל מה שהוא מבקש ממני. עברו שבעה חודשים ורק קניתי את הבית הראשון שלי וחסכתי מספיק כסף כדי לשלוח את התאומים שלי לקולג'. הייתי שבור וחסר בית ולעולם לא הייתי מעלה על דעתי להיות בעלות על בית כל כך מהר. תודה ד"ר אפטה. בקש ממנו עזרה וברשותו אני משאיר את מספר הקשר הישיר שלו WhatsApp / Viber: (+22958359273) או אימייל: drapata4@gmail.com

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.