6 סיבות מדוע אנשים מסוימים לא מוצאים אהבה



למרות התפתחות התקשורת החברתית, הבדידות הופכת למגפה כרגע. כ -50% מהמבוגרים מתקשים למצוא בן זוג. החלטנו להבין מהן הסיבות המונעות מאנשים ליצור מערכות יחסים ארוכות והרמוניות.



1. לחפש את הזוגיות המושלמת

לכל אחד יש את הרעיון של הקשר המושלם: אפשר שאדם קיבל השראה מסרט רומנטי ומישהו אחר יכול לקבל השראה מספרו. אבל החלום שיש לאנשים הוא זה: להפוך את סיפורי האהבה האלה למציאות. למרבה הצער, לפעמים אשליות נובעות מהמציאות, כפי שקרה עם בריג'ט ג'ונס. אין מערכת יחסים אידיאלית ואין זוגות מושלמים. אתה צריך להבין כי השותף שלך הוא אדם אמיתי, לא דמות מתוך ספר. לכן, כאשר אתה רואה אותם במערכות יחסים, תבין כי הם עשויים לטעות כמו כל בן אדם אחר.


2. אתה לא מכבד את עצמך

כבוד ואנשים אחרים הוא הבסיס לכל מערכת יחסים, כולל סוג רומנטית. האם אתה באמת אוהב מישהו שלא מכבד את עצמך? קשר זה עשוי להתבסס על רגשות אשמה ולא יעשה דבר טוב לשני השותפים. אתה צריך למצוא את התמיכה הפנימית שלך כדי לעזור לעצמך כאשר אתה מדוכא ומדוכא. זה יכול להיות ההישג שלך, התחביב שלך, הידע שלך, או העקרונות המנחים שלך, כל מה שחשוב לך וכל מה שעוזר לך לראות את הערך שלך. אל תיתן למישהו לגרום לך לפקפק בחשיבות שלך.


3.אתה מעביר את המרחב הפרטי של אנשים אחרים

יש דעה כי טכניקות מניפולציה יכולות לעזור בוויסות מערכת יחסים. אבל אף אחד לא אוהב לתמרן, או אפילו גרוע יותר, כאשר מישהו מנסה לשנות אותנו. בכל מערכת יחסים, עליך לפעול בתוך גבולות הנתונות. אם אתה לא אוהב את ההתנהגות של השותף שלך, אבל אתה יודע שהוא לא ישנה שום דבר עדיין, אתה צריך לעשות בחירה: להישאר איתו או לעזוב. שינוי אדם שלא רוצה לשנות הוא בלתי אפשרי.


4. אתה לא יכול לסלוח

כולם עושים טעויות, ולך כנראה יש הרבה. אבל לפעמים כשאתה עושה טעות, אתה לא יכול לקבל את האמון, גם כאשר אתה בטוח לחלוטין שזה לא יקרה שוב.
 אל תנסו לקבל דברים שאינכם מסכימים עמם, אך יחד עם זאת ייתכן שיהיה זה מועיל לא לקיים שיקול דעת. גם אם אתה מרגיש יותר מדי נעלב ממה שאדם אחר עשה, אם אתה משקיע ביחסים, נסה שוב. תן להם הזדמנות נוספת.


5. אתה אובססיבי עם עצמך

אנשים אנוכיים הם אחת הסיבות העיקריות מדוע הזוגיות מתפרקת. אם אדם חושב רק על עצמו ועל הצרכים שלו, זה באמת יכול להרוג את האהבה בינו לבין בן/בת הזוג שלהם. גם אם אדם זה חושב שהוא עושה משהו לטובת בני הזוג. אנשים אנוכיים צריכים להבין כי העולם אינו מסתובב סביבם, במיוחד אם הם רוצים מערכת יחסים מוצלחת.


6. אתה לא מוכן למערכת יחסים

אנחנו רגילים להתייחס לאהבה כאושר ושמחה. אבל לפעמים, חשוב יותר לאנשים להתמודד עם דאגות גדולות יותר לפני שהם יוצרים מערכת יחסים. לפעמים אתה פשוט צריך להיות מסוגל לתקן את כל מה לא בסדר ולמצוא אושר, במיוחד לפני שתתחיל מערכת יחסים שוב. זה יכול להיות טוב יותר לכופף את הכתף של מישהו כאשר יש לך תקופה קשה.


6 סיבות מדוע אנשים מסוימים לא מוצאים אהבה 6 סיבות מדוע אנשים מסוימים לא מוצאים אהבה Reviewed by lior on פברואר 19, 2019 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.