6 טיפים איך להצליח עם מערכת יחסים במרחקים ארוכים



אנשים רבים מאמינים כי מערכת יחסים במרחקים ארוכים לעולם לא יסתדרו. המשפחה שלך עשויה להוריד אותך מזה, וכמה מהחברים הכי טובים שלך עשויים לייעץ לך לא ללכת על זה ולא לקחת את זה יותר מדי ברצינות. אף אחד לא אומר שזה יהיה קל - המרחק הנוסף עושה דברים רבים בלתי אפשריים. דברים יכולים להיות מסובכים, ואתה יכול להרגיש עצבות ולהיות בודד לפעמים.

עם זאת, המרחק הופך את הדברים הפשוטים ביותר למתוקים ביותר, להיות מסוגל לאחוז בידו של האחר, לאכול יחד באותו שולחן, להרגיש זה את זה, לטייל ביחד, להריח את השיער של השני, אלו משאלות קטנות שיכולות להיות יותר משמעותיות.

מערכת יחסים לטווח ארוך עשויה להיות קשה אבל יש לזה הפתעות נוספות.
 כדי לשמור על האהבה שלך חיה וחזקה, 
הנה 21 עצות כדי לגרום לזוגיות שלך לעבוד:



1. הימנע מתקשורת מופרזת

זה לא חכם להיות "דביק" ורכושני. שניכם לא באמת צריכים לתקשר 12 שעות ביום כדי לשמור על הקשר. זוגות רבים חושבים שהם צריכים לפצות על המרחק על ידי תקשורת יתר. זה לא נכון. וזה עלול רק להחמיר את המצב. עוד מעט תתעייף מ-"אהבה".
זכור: פחות הוא יותר.


2. לראות את זה כהזדמנות.

"אם אתה רוצה לחיות ביחד, אתה צריך ללמוד איך לחיות בנפרד" - אנונימי
הצג את זה כמסע למידה עבור שניכם. ראה בו מבחן של אהבתכם זה לזו. כפי שאומרים הסינים, 
"זהב אמיתי אינו חושש ממבחן האש". במקום לחשוב כי מערכת יחסים ארוכת-מרחק זו מושכת אתכם זה מזה, עליכם להאמין שבניסיון זה, שניכם יחוברו יחדיו יותר חזק.

כמו שאמה אמרה את זה לוויל בעונה הרביעית של גלי,
"אני מעדיפה להיות כאן, רחוקה ממך, אבל מרגישה ממש קרובה, מאשר להיות קרובה אליך אבל מרגישה ממש רחוק"


3. הגדר כמה כללי קרקע כדי לנהל את הציפיות שלך.

שניכם צריכים להיות ברורים עם מה שאתם מצפים אחד מהשניה במהלך מערכת יחסים ארוכה זו.
קבע כמה כללי קרקע כך שאף אחד מכם לא יעשה דברים שיפתיע את האחר.
לדוגמה, מהי רמת המחויבות שלך? מוטב להיות פתוחים זה עם זה על כל הדברים האלה.


4. נסה לתקשר באופן קבוע, ובאופן יצירתי.

להגיד אחד לשניה "בוקר טוב" ו "לילה טוב" כל יום - זה חייב.
נוסף על כך, נסה לעדכן את השותף שלך על החיים שלך ואת ההתרחשויות שקורות.
לשלוח כל יום תמונות אחרות, קטעי אודיו קטעי וידאו קצרים מעת לעת.
על ידי מאמץ זה, האדם השני מרגיש אהוב ומוערך.


5. הימנע ממצבים "מסוכנים".

אם אתה כבר יודע כי ללכת למועדון או ללכת לשתות עם חברים מאוחר בלילה לא ימצא חן בעיני השותף שלך, אז אתה לא צריך לעשות את זה.
לא רק להקשיב ללב שלך. תקשיב גם לצד של השותף שלך.


6. לעשות דברים ביחד.

לשחק משחק מקוון יחד. צפה בסרט דוקומנטרי ב- YouTube או ב- Vimeo בו-זמנית. לשיר אחד לשני בסקייפ בעוד אחד מכם מנגן בגיטרה. "מצא זמן לטייל ביחד" בחוץ בזמן שיחות וידאו אחד לשנייה. עשה קניות מקוונות יחד - לקנות כל פעם מתנות אחרות.
אתה באמת צריך להיות יצירתי וספונטני לגבי זה.
6 טיפים איך להצליח עם מערכת יחסים במרחקים ארוכים 6 טיפים איך להצליח עם מערכת יחסים במרחקים ארוכים Reviewed by lior on פברואר 21, 2019 Rating: 5

3 תגובות:

  1. מזל טוב לכל הצופים ברשת, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי איזבלה איתן, אני בת 40 מישראל. התחתנתי בגיל 31 יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר. אחרי שנה של נישואי ההתנהגות של בעלי הפכה כל כך מוזרה ואני לא ממש מבין מה קורה, הוא ארז מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהב אותו אני אף פעם לא חולם לאבד אותו, אני מנסה בכל כוחי לוודא שבעלי חוזר אלי אבל הכל בלי עזרה, אני בוכה ובוכה מחפש עזרה, דיברתי על זה עם משפחתו אבל לא קיבלתי תשובה. אז החברה הכי טובה שלי אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, היא אמרה לי שהוא אדם גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין שום קשר שקשור לנושאי אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא אמרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים ב להחזיר את מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או עם הווטסאפ שלו בטלפון 2339071995123. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי ואני, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור אלי ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, הייתי מאוד מופתע, זה כל כך מדהים. לאלוקים התהילה של מערכת היחסים שלנו קרובה מאוד ושנינו חיים באושר. אם אתה נתקל בבעיה דומה, פנה אליו עכשיו וקבל את הבעיה שלך נפתרת אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק
  2. אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בקסמי אהבה או כישופים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר ALABA היה ממש עוצמתי, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, מאהבים וכסף קסם, קסמים או קסמים לצורך עבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי והגיע אלי והתנצלתי שהכל הוסדר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר ALABA פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם להעביר לו WhatsApp בכתובת +2349039885856.

    השבמחק
  3. אני רוצה לספר לכולם כאן איך DR apata שינה את גורלי. במשך כמעט חמש עשרה שנה עבדתי כמוכרת בחברת רכב ובקושי קיבלתי עמלה כדי לשלם את החשבונות בזמן שעמית מסוים בראש קנה בתים. הייתי מבולבל סביבה כי כולם קינאו בכמה עמלה היא עשתה. לא הבנתי מה לא בסדר כי הייתי טוב בעבודה שלי ולא היה שום דבר נוסף שהיא עשתה שעשה אותה שונה ובמשך כמעט חמש שנים לא יכולתי לאזור אומץ לבטא את עצמי בפניה. יום אחד כשהיא גירשה אותי, התחננתי בפניה שתיתן לי עצה והחלטתי ללמוד ממנה, אבל היא אמרה שאני יותר טוב בעבודה, מה שעוד יותר בלבל אותי כי ברור שהיא יותר טובה. לאחר שיחות רבות, היא הודיעה לי על ד"ר אפטה שביצע את כישוף הקסם שלה שהפך אותה ליוצאת דופן. היא נתנה לי את איש הקשר שלו וביקשה שאדבר איתו ואעשה כל מה שהוא מבקש ממני. עברו שבעה חודשים ורק קניתי את הבית הראשון שלי וחסכתי מספיק כסף כדי לשלוח את התאומים שלי לקולג'. הייתי שבור וחסר בית ולעולם לא הייתי מעלה על דעתי להיות בעלות על בית כל כך מהר. תודה ד"ר אפטה. בקש ממנו עזרה וברשותו אני משאיר את מספר הקשר הישיר שלו WhatsApp / Viber: (+22958359273) או אימייל: drapata4@gmail.com

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.