7 סימנים המראים שאתם מוכנים לאהבה חדשה גם לאחר פרידה כואבת


רוב האנשים מאמינים כי אהבה חדשה יכולה לרפא פרידה כואבת מהעבר. 
עם זאת, פסיכולוגים בטוחים כי אתם צריכים קצת זמן כדי לעבור את הפרידה שהייתה לכם על מנת להיות מוכנים למה שמצפה לכם. לפעמים, אנשים גרושים חושבים שהם לא יוכלו למצוא שוב אושר.
ובכן, הם טועים ובוודאי שהכאב אינו מאפשר להם לראות בבירור. כל דבר בחיים חולף, אז אל תמנעו מעצמכם את ההזדמנות לחוות אהבה חדשה. להלן תוכלו לקרוא 7 סימנים המראים שאתם מוכנים לאהבה חדשה גם אחרי הפרידה הכואבת שעברתם:



1. העבר כבר לא גורם לכם לרגשות שליליים

הפחד שאתם יכולים לפגוש שוב את האקס/ית שלכם נעלם. 
אין לכם שום כעס בכל פעם שאתם חושבים עליהם. 
בכל פעם שאתם נזכרים בזיכרונות מהעבר, אתם מרגישים אסירי תודה על הדברים הטובים שהם נתנו לכם. כל הסימנים האלה אומרים שהתנתקתם מהעבר ואתם מרגישים צורך לרגשות חדשים בחיים.


2. אל תפחדו מבדידות

אחרי פרידה, בדידות היא "החברה הטובה ביותר". אתם צריכים להישאר רק כי בדרך זו אתם מחכים שזה יחזור.. בדקו את הטלפון הנייד שלכם בכל עת עבור הודעות חדשות. 
אם אתם כבר לא מחכים להודעות מהם, אז סימן שאתם בדרך הנכונה להמשיך הלאה.


3. יש לכם את האינטרסים שלכם ואת החברים

כאשר אתם נמצאים במערכת יחסים, אתם במודע מתחילים לאשר את האינטרסים של השותף שלך. לאחר הפרידה, אינטרסים אלו אינם קיימים עוד. 
אם אתם מתחילים לדאוג יותר לאינטרסים שלכם וחושבים יותר על החברים סביבכם אז אתם מנותקים מן השגרה ומוכנים להתחיל מחדש. אז, בקיצור, החיים שלכם לא מסתובבים סביבם יותר.


4. יש לכם תגובה רגועה לגבי קשרים של אחרים

אתם כבר יכולים לראות סיפורי אהבה בלי דמעות ואתם באמת שמחים.
אתם לא מקנאים בחברים שמצאו אושר מולכם כי אתם יודעים שזה יקרה לכם בקרוב מאוד.


5. אתם מוכנים להיכרויות חדשות

הרעיון שתצטרכו לדבר על עצמכם בפגישה חדשה לא יפריע לכם יותר. 
במקום זאת, יש לכם יותר מה לומר על עצמכם.


6. היכולת להגיד "לא"

הזמן שהשקעתם לבד שירת אתכם בלהגדיר את הגבולות שלכם ולדעת בוודאות איזה שותף אתם צריכים. למדתם לומר "לא" אם משהו לא עושה אתכם מאושרים יותר.


7. אתם מוכנים להתפשר

הגבולות שלכם עשויים להיות קפדנים, אבל באותו זמן תבינו כי השותף העתידי שלכם לא יתאים לכם. אתם מוכנים לדון ולהתפשר. מצד שני, אתם גם מוכנים לוותר על הרגלים רעים שלכם ולעבוד קשה יותר כדי לשפר את עצמכם.
7 סימנים המראים שאתם מוכנים לאהבה חדשה גם לאחר פרידה כואבת 7 סימנים המראים שאתם מוכנים לאהבה חדשה גם לאחר פרידה כואבת Reviewed by lior on פברואר 21, 2019 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.