18 סימנים המראים שגבר רוצה מערכת יחסים רצינית איתך!



בכל פעם שאנו מרגישים כמו שאנחנו מאוהבים במישהו, אנחנו מעונים על ידי שאלות לגבי פרק הזמן של מערכת יחסים סבירה. כדי להיות כנים מאוד, לפעמים אנחנו אפילו לא בטוחים אם האדם באמת אוהב אותנו או לא.
עם זאת, אנחנו עושים את זה לא נכון כל הזמן. אין שום צורך לחיות עם התלבטויות מטרידות כאלה.

להלן 18 סימנים משמעותיים אשר מראים כי הבחור שאת אוהבת באמת אוהב אותך בחזרה.


1. שקיפות

אהבה כנה תמיד מעוררת יושר.
אם אדם אוהב אותך בכנות ורוצה להיות איתך, הוא יהיה גלוי בתקשורת שלו איתך. 
אם לא, אז זה יותר סביר להיות סתם בזבוז של זמן.


2. עומק

כל אדם שחושב שיש לו מערכת יחסים ארוכת טווח איתך בוודאי ירצה לדעת עלייך יותר. 
כתוצאה מכך, הוא אף פעם לא מתעייף מלדבר איתך ורוצה לחקור את העומק הנפשי שלך.


3. בלעדיות

הוא יהיה ברור לחלוטין לגבי איך הוא רואה את היחסים בין שניכם. 
הוא לעולם לא יעזוב אותך במצב של אי-ודאות, להיפך, הוא ירצה שתהיה לו מערכת יחסים בלעדית איתך.


4. הבטחות נשמרות

הוא יגיד לך בבירור אם משהו לא אפשרי בשבילו, 
אבל לעולם לא יאכזב אותך בהבטחות שווא.


5. את העדיפות שלו

במובן מסוים, זה מגיע עם שמירה על הבטחות. 
הוא באמת מודאג לגבי הרגשות שלך והוא גם אוהב להיות איתך. 
לכן, בחייו, הוא ישים אותך במצב שאת מעל רוב הדברים האחרים, אם לא כולם.


6. פעולות מדברות על מחשבותיו

את תדעי שהוא באמת מתכוון לדברים שהוא אומר לך רק כשאת רואה אותם משתקפים במעשיו.
 אם אדם כנה על אהבתו, זה חייב להיות אמיתי.


7. יציבות

אדם שכבר מצא את היציבות הנחוצה ביותר בחייו, סביר יותר שיחפש יציבות דומה במערכות היחסים שלו. חייו היציבים הוכיחו את העובדה שהוא היה קשוב על דברים חיוניים והוא יעשה את אותו הדבר איתך.


8. כבוד


הוא תמיד יכבד את העובדה שאת מסוגלת מספיק לקבל דעות משלך על עניינים רציניים.
 כתוצאה מכך, הוא יהיה מוכן יותר לשקול את נקודת המבט שלך על דברים.


9. חברים ובני משפחה

אם האיש מוודא שיש לך מערכת יחסים טובה מספיק עם חבריו ובני משפחתו, 
הוא די כנה על אהבתו אליך.


10. אכפתיות על הדימוי העצמי שלו

אדם שבאמת אוהב אותך אכפת לו מה אנשים אחרים חושבים עליו. 
בפרט, אכפת לו מה אנשים קרובים אליך, חושבים עליו.


11. תוכניות עתידיות

בכל פעם שהוא מתכנן תוכניות לעתיד, הוא תמיד יעשה אותן עבור שניכם. 
כמו כן, תוכניותיו אכן יהיו קונקרטיות מספיק.
הוא לא רק ידבר במעורפל על דברים שהוא רוצה לעשות.


12. הוא מאושר אם את מאושרת

האושר שלך חשוב מאוד לאדם שבאמת רוצה להיות איתך. 
לכן, הוא תמיד ינסה לעשות דברים שיעשו אותך מאושרת,
 ובתמורה הוא ימצא את אושרו בהם.


13. שומר אותך

הוא מודיע לך על כל התוכניות שלו ברגע שזה אפשרי עבורו לעשות זאת. 
זה כולל לא רק את ההחלטות הגדולות, אלא גם את אלו שטריוויאליות יותר.


14. מפנה לך זמן

מאהב אמיתי חייב לאהוב ולבלות איתך. 
כתוצאה מכך, הוא יעשה כמיטב יכולתו כדי להיות מסוגל לבלות איתך זמן רב ככל האפשר.


15. יודע את הגבולות שלך

לכל אחד מאיתנו יש גבולות, שבתוכה לא היינו מרשים לאף אחד.
הוא מכבד לגמרי את הגבול הזה שלך ולעולם לא יעבור אותו.


16. לחלוק

כפי שהוא אוהב אותך מהלב שלו, 
הוא לא היה מהסס לחלוק את הדברים האהובים עליו איתך.


17. קל לו

ההתנהגות שלו כלפיך באה אליו בקלות והוא לא צריך להתאמץ בכלל.


18. פירוש

אחרי הכל, אם אדם באמת רוצה להיות איתך, 
זה לא יכול להיות מוסתר במשך זמן רב. עם קצת זמן ביחד, זה, למעשה, מתברר.




מקור תמונה: Anastasiia Bobko © 123RF.com
18 סימנים המראים שגבר רוצה מערכת יחסים רצינית איתך! 18 סימנים המראים שגבר רוצה מערכת יחסים רצינית איתך! Reviewed by lior on פברואר 15, 2019 Rating: 5

תגובה 1:

  1. נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.