איך לדעת אם בן אדם באמת אוהב אותך

אין דרך מובטחת כדי לדעת אם בן אדם באמת אוהב אותך, אבל יש כמה סימנים שאתם צריכים לקרוא כדי להבין על מה אותו אדם שאתם אוהבים חושב.
 אם אתם רוצים לדעת אם האדם שאתם אוהבים באמת אוהב אתכם חזרה, אז אתם צריכים לשים לב על איך האדם פועל, מה הוא אומר ומה הוא עושה כאשר אתם נמצאים יחד.
 למרות שאהבה יכולה לקבל משמעות שונה אצל כל אדם, יש דרכים רבות לדעת אם אדם באמת אוהב אתכם:




1.שימו לב איך הוא פועל

Man Kissing Woman's Right Hand

תראה אם האדם יכול לפעול באופן טבעי סביבך. חלק מלהיות מאוהב פירושו להיות פתוח לחלוטין לאדם האחר. אם אתה מוצא את עצמך רואה צד אחר לגמרי שהאדם אינו מציג את הציבור, אז זה יכול לסמל אהבה. לדוגמה, אם השותף שלך הוא די רציני או מנומס בפומבי, אבל מראה צד מטופש יותר מטופש כאשר אתה לבד, אז הוא באמת מרגיש פתוח ואוהב אותך.
אם האדם חולק איתך את הרגשות העמוקים ביותר ונוח לו, אז זה יכול לסמל על אהבה.

תבדוק אם האדם שמח להיות סביבך. זה צריך להיות נכון גם במהלך יום רע. אם היה לו יום רע מאוד אבל האורות שלו "נדלקים" כאשר הוא רואה אותך, אז זה סימן של אהבה. אם הם מאוהבים בך.
בפעם הבאה שהם זועמים או שיהיה להם יום רע, תראה איך הם מגיבים בנוכחותך.

אהבה גורמת לאנשים להרגיש מסוחררים, חסרי משקל, וכמו צוחקים בלי שום סיבה. אם אתה רואה את האדם מתנהג כך בנוכחותך, אז זה עשוי להיות אהבה. האם אהובך נראה היפר, נרגש, ועל סף צחוק על שום סיבה כמעט בכל פעם שהם סביבך? אם כך, אז זה עשוי להיות אהבה.





2.שימו לב למה שהוא אומר
Sweet Photo of Couple

שימו לב אם האדם מדבר באופן חיובי על העתיד שלכם יחד. אם האדם באמת אוהב אותך, אז הרעיון של להיות בעתיד שלך הוא נתון מוחלט, לא משהו שהייתה אי פעם חרדה או חוסר ודאות לגבי זה. אם האדם באופן שגרתי מדבר על מה שאתה הולך לעשות בעתיד, אז הוא כנראה מאוהב בך.
מחויבות אמיתית פירושה לראות לנצח עם אדם אחר. אם האדם מדבר על העתיד ותמיד כולל אותך בתוכו, אז יש סיכוי טוב שהוא באמת אוהב אותך.

יש הבדל בין להגיד, "אני אוהב את התספורת החדשה שלך" ו "יש לך את היכולת לגרום לי להרגיש טוב יותר לא משנה מה." אם האדם נותן לך מחמאות להראות כי הוא באמת מעריך את ההיבטים החשובים של הדמות שלך ואת האישיות, אז יש סיכוי טוב שהוא באמת אוהב אותך.

זכור כי יש הבדל גדול בין "אוהב!" ואני אוהב אותך." אם מישהו באמת אוהב אותך ואומר לך את זה הרבה ובאותו זמן מביט לתוך העיניים שלך, נשמע רציני, ולא רוצה שום דבר ממך, אז זה כנראה שהוא באמת מתכוון לזה.




3.שימו לב למה שהוא עושה
Couple Under Hut Beside Sea and Infinity Pool

אם האדם באמת אוהב אותך, אז הם לא רק ייפתחו בפנייך, אלא גם יקשיבו לכל דבר שתגיד - גם אם הוא כבר שמע את כל זה לפני.
הם יהיו סביבך כדי לשמוע את המחשבות שלך. 
הוא מקשיב ולא מפסיק לרגע, במקום להחליף את הנושא למשהו שהוא רוצה לדבר עליו.
חלק מלהיות מאוהב הוא פשוט להיות מסוגל להקשיב. 



credit photos: pexels
איך לדעת אם בן אדם באמת אוהב אותך איך לדעת אם בן אדם באמת אוהב אותך Reviewed by lior on ספטמבר 21, 2018 Rating: 5

2 תגובות:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף חזק שהטיל ד"ר אלאבה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להשיג אותו דרך כתובת ה-gmail: dralaba3000@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק
  2. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח לו Whatsapp/viber עם המספר הזה (+22958359273), תודה

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.