7 סוגים של אהבה, ורק מעטים מהאנשים חווים את הסוג האחרון

מה זאת אהבה? פילוסופים ומדענים נאבקים לענות על שאלה זו במשך שנים רבות. בשנות ה -80 פיתח הפסיכולוג האמריקאי רוברט סטרנברג תורת 3 רכיבים של אהבה הכוללת אינטימיות רגשית, תשוקה ומחויבות. לדבריו, אלה 3 נקודות המהוות את התחושה היפה כי אלפי שירים וספרים כתובים על זה. מאוחר יותר, בזכות התיאוריה שלו, סטרנברג בחרה 7 סוגים של אהבה ואנחנו הולכים לספר לך עליהם במאמר זה.



1. אַהֲבָה עִוֶרֶת
Photography of Couple Holding Hands

זוהי התקופה שבה אנשים בקושי מכירים אחד את השניה, אבל עדיין מרגישים משיכה הדדית. במערכת יחסים כזו, לשני אנשים אין לעתים קרובות מושג קלוש אם יש להם משהו משותף, אבל הם נשארים יחד בכל מקרה.

לדברי הפסיכולוג, התאהבות זו יכולה להפוך למשהו שלם יותר לאורך זמן, אבל זה לא תמיד קורה. זוגות רבים אינם מגיעים אל מעבר לאהבה מסוג זה.



2. חיבה
Tilt Shift Lens Photography of Man Hugging Woman

במערכות יחסים כזו, אתה תמיד יכול להיות עצמך. בסוג זה של אהבה, אנשים מאוחדים בדרך כלל על ידי אינטרסים משותפים, השקפות על החיים, ותחושת ההבנה. פסיכולוגים מאמינים כי אינטימיות שכזאת ללא תשוקה ומחויבות, יגרמו יותר לידידות מאשר אהבה מלאה.



3. אהבה ריקה
Free stock photo of couple, love, people, romantic

זוגות שחווים סוג זה של אהבה יש להם רק מחויבות ללא אינטימיות ותשוקה. 
לפעמים זה סוג של יחסים והוא מופיע אחרי אהבה גדולה ולפעמים זה להיפך: 
אנשים שחווים אהבה ריקה זה יכול להשתנות, יכול להיות שזה דווקא יוסיף תשוקה לרגשות שלהם.




4. האהבה הפטפונית
Man and Woman Wearing Cloths Sitting on Brown Sand Near Seashore

סוג זה של אהבה כוללת מחויבות ותשוקה והיא מוכרת לזוגות רבים. 
זהו סוג של אהבה שקיים כאשר 2 אנשים באמת נמשכים זה לזה והם מוכנים לעקוב אחר 
מסורות מסוימות כמו חתונות מפוארות וכו'
 אבל אין אינטימיות אמיתית.

פסיכולוגים חושבים כי זוגות כאלה יכולים לחיות יחד זמן רב, אבל האושר שלהם הוא יחסי. 
למעשה, הם אינם תופסים את בן זוגם כחבר/ה.




5.אהבה רוֹמַנטִית
Free stock photo of man, couple, love, people


אהבה מסוג זה כוללת תשוקה ואינטימיות. 
אנשים נמשכים זה אל זו ומרגישים נוח אחד ליד השניה, 
אבל הם לא מוכנים להתחייב ברצינות. 
יחסים מסוג זה לעתים קרובות אינם מגיעים לרמה של מגורים משותפים או נישואים.




6. לוויה
Couple Near White Chevrolet Coupe


אהבה נלווית מורכבת ממחויבות ואינטימיות. 
יחסים כאלו הם הרבה יותר חזקים מאשר ידידות רגילה, ויש קשר אמיתי בין השותפים. 
עם זאת, זהו הסכם צנוע למדי, כי זה סוג של אהבה חסרת תשוקה. 




7.אהבה מושלמת
Free stock photo of man, couple, hands, love


אהבה זו מורכבת מכל שלושת המרכיבים: תשוקה, אינטימיות רגשית ומחויבות. 
כמובן, הרמות שלהן לא תמיד שוות, אבל חשוב לציין כי כולן כאן. 
אתם יכולים לראות רק לעתים נדירות סוג זה של יחסים, אבל אם אנשים מצליחים לבנות אותם, 
הם באמת אוהבים אחד את השניה. 
זוגות כאלו קרוב לוודאי יוכלו לחיות חיים ארוכים יחד וליהנות בנישואין שלהם.




פסיכולוגים בטוחים כי אדם חווה סוגים שונים של אהבה בחיים שלו. לפעמים זה קורה עם אותו שותף: הם צריכים להתקרב ולעבור לרמה חדשה. אבל פעמים אחרות זה קורה עם אנשים שונים. 

טיפולוגיה זו תעזור לך להגדיר את מערכת היחסים שאתה נמצא בה עכשיו, והאם כדאי להמשיך אותה. אם תשוחח על כך עם בן / בת זוגך, אולי במשך הזמן תוכל להפוך את סוג האהבה שלך לסוג ששניכם מרוצים ממנו.





















7 סוגים של אהבה, ורק מעטים מהאנשים חווים את הסוג האחרון 7 סוגים של אהבה, ורק מעטים מהאנשים חווים את הסוג האחרון Reviewed by lior on ספטמבר 18, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף חזק שהטיל ד"ר אלאבה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להשיג אותו דרך כתובת ה-gmail: dralaba3000@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.