10 דברים שרק אנשים שנמצאים במערכת יחסים ארוכת טווח יכולים להבין

Man and Woman Walks Beside Green Sea


בתחילתה של מערכת יחסים, יש כל כך הרבה דברים שמפחידים אותנו לדוגמא: אנחנו מפחדים לשלוח הודעות ולהתקשר ראשונים, אנחנו אפילו מהססים לאהוב תמונה של בן אדם באינסטגרם. 
אז מה הם היתרונות של מערכת יחסים ארוכת טווח? 
זוג שהתגבר על קשיים ומתמודד עם אתגרים לא יתמוטט בגלל ויכוחים או דברים אחרים.



1. אתם לא חוששים שלשותף שלכם יש תוכניות וערכים שונים.
Man and Woman Holding Hands Walking on Seashore during Sunrise

אחד היתרונות העיקריים של מערכת יחסים ארוכת טווח הוא יציבות: אתה יודע את ההרגלים של השותף שלך, הרצונות, ואת המטרות. 
אהבה אמיתית גורמת לשניכם להתנהג כמו מנגנון אחד, 
אתם צוות אחד, ותמיד אתם מוכנים לתמוך זה בזה.

אז בתחילתה של מערכת יחסים, 
התוכניות של השותף שלך עשוי להפתיע אותך, 
אבל ככל שעובר הזמן, אתה יודע מה השותף שלך רוצה ואתה גם כנראה 
מתחיל לעקוב אחר אותם חלומות .



2. אתם לא מפחדים לדון בנושאים שונים.
Photography of Couple Holding Hands

הן בתחילתה של מערכת יחסים ו 20 שנים בהמשך הדרך, התקשורת היא המפתח להבנה. 
זוגות "חדשים" מנסים להגביל את הנושאים שעליהם הם דנים, 
ואלו שיוצאים כבר זמן רב יכולים לדבר על כל מה שהם רוצים: החל בפיסיקה קוונטית למצב שבו אחד מהם הופך לזומבי. ככל שיש יותר אמון בתקשורת שלכם, כך הקשר שלכם חזק יותר.



3.אתם לא מפחדים להופיע "במצב רע."
Man Kissing Woman

בהתחלה, אנחנו מנסים להיות הגרסה האידיאלית ביותר של עצמנו: אנחנו רוצים להיראות מושלם, 
ריח נהדר, ותמיד להיות במצב רוח טוב. ברגע שהיחסים חזקים למדי, אנחנו לא מפחדים להראות לבן הזוג שלנו שאנחנו מרגישים רע או עייפים. 
במקרה זה, הרגשות שלנו חזקים מהצורך לשמור על המראה המושלם שלנו.
 אנחנו יודעים שאנחנו עדיין יכולים להיות הטובים ביותר
 לא משנה איך אנחנו נראים.



4.לא אכפת לכם אם ההורים או החברים שלכם לא אוהבים את בן/בת הזוג שלך.
Wedding Couple Sitting on Green Grass in Front of Body of Water at Sunset

כאשר אתם יחד במשך תקופה ארוכה של זמן, אתם לא שמים לב לדעות של אחרים. סבתא שלך אולי לא אוהבת את החברה שלך, או החברות שלך עשויות לחשוב שהחבר שלך לא מתאים לך - 
אבל זה רק גורם לכם לחייך כי אתם יודעים שהם פשוט לא מבינים 
כי הפרטנר שלכם מדהים.




5. אתם לא חוששים שבעיות במקום העבודה יקלקלו את מערכת היחסים שלכם
Portrait of Happy Young Woman Using Mobile Phone in City

אנשים מתגברים על כל הקשיים שלהם יחד, הם חולקים הצלחות וכישלונות, ומסייעים זה לזה.

לפעמים זה מסובך להשלים עם עומסי עבודה קבועים, אבל אם הזוג חזק, הם לא מפחדים מהאתגרים האלה כי הם כבר הצליחו להתמודד איתם מוקדם יותר והם יודעים מה לעשות במצבים אלה.




6.אתם לא חוששים שפגשתם את בן/בת הזוג שלכם מוקדם מדי או מאוחר מדי.
Man in Black Long-sleeved Shirt and Woman in Black Dress

כאשר זוג מתחיל להיות במערכת יחסים ארוכת טווח, 
הם לעתים קרובות מתחילים לשאול את עצמם,
 "האם אני צריך את הקשר הזה עכשיו?"
 אני עדיין לא מוכן. 
"עוד לא השתלטתי על הר אוורסט." 
הקריירה שלי רק התחילה לגדול ".

כאשר אתה נמצא במערכת יחסים ארוכת טווח, לא אכפת לך מכל השאלות האלה ואתה לא חושב שאתה יכול למצוא מישהו טוב יותר. הכל בדיוק כמו שצריך.



7.אתם יכולים לחלוק ולהתווכח קצת.
Woman In Green Top With Man In Black Long-sleeved Shirt Holding Autographed Brown Guitar

מערכת יחסים בריאה היא לא להסכים כל הזמן. אתם אנשים שונים ועשויים לחלוק זה עם זה - זה בסדר. במערכת יחסים ארוכת טווח, כל הטיעונים ניתנים לפתרון בדרכי שלום, 
כאשר שניכם יודעים שהשקפותיכם שונות ואתם מקבלים זאת.

אתם לא מפחד לתת לבן/בת הזוג שלך לדעת שאתה לא אוהב מלחמת הכוכבים או קפיצת בסיס. 
האינטרסים שונים רק צריך להפוך את היחסים שלך לחיים יותר ומגוונים.



8.אתם לא מפחדים להיראות מטופשים או מגוחכים.
Woman Wearing White High-top Shoes

בתחילת הקשר יש מרחק קל בין בני הזוג: הם לא רוצים להיראות טיפשים או מגוחכים זה מול זה.
אנשים הסומכים ואוהבים זה את זה לא רוצים להסתתר במהלך תרגילי בוקר או טיפולי יופי.




9. אתם לא חוששים כי השותפ/ה שלכם עלולים להביך אתכם
Mother and Daughter Sitting on Tree Log

בתחילת מערכת יחסים, אתה לא יודע איך השותף שלך יכול להתנהג במצב זה או אחר. כאשר אנשים היו יחד במשך זמן רב, הם יודעים למה לצפות, הם מוכנים לזה, והם תמיד כאן כדי לתמוך אחד בשניה גם אם מעשיהם נראים מוזרים או מגוחכים.



10.אתם לא חוששים כי שינויים במראה עלולים להרוס את היחסים שלכם
Woman Kissing Man

בתחילת מערכת יחסים, אנחנו מקדישים יותר מדי תשומת לב למראה של השותף שלנו. כאשר אתה כבר נמצא במשך תקופה ארוכה של זמן, שינויים פתאומיים כמו עלייה במשקל במהלך ההריון או מקריח מוקדם לא משפיעים על הגישה שלך הרבה כלפי השותף שלך. להיות מאוהב במערכת יחסים חזקה עוזר לך להתמודד עם שינויים אלה היטב, אם הם זמניים או לא.


לחיפוש משפטים ברשת:



10 דברים שרק אנשים שנמצאים במערכת יחסים ארוכת טווח יכולים להבין 10 דברים שרק אנשים שנמצאים במערכת יחסים ארוכת טווח יכולים להבין Reviewed by lior on ספטמבר 18, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף חזק שהטיל ד"ר אלאבה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להשיג אותו דרך כתובת ה-gmail: dralaba3000@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.