7 סיבות מדוע בכי זה סימן לכך שאתם חזקים


ללא קשר לסוג הדמעות שאתה מזיל, בכי הוא תגובה טבעית של גופנו וכזו המקדמת נפש בריאה יותר. בפעם הבאה כאשר הדמעות יוצאות מעינייך, זכור שאתה האדם החזק ביותר ולא האדם החלש ביותר!


1. אנשים יכולים לעזור לך להמשיך ולעבור הלאה.

העמדת פנים שהכל בסדר לא פותרת שום דבר, וכל מה שזה עושה זה להוביל לשפע של רגשות עצומים. זעקה טובה היא דרך נהדרת לשחרר את הצורך להיאחז במשהו שכבר אינו משמש. נשיאת מטען רגשי יכולה להשפיע על בריאותך הנפשית, אז תבכה ותשתחרר.

2. לדמעות יש יתרונות בריאותיים רבים.

בכי משחרר רעלים והורג חיידקים. זהו מנגנון ההגנה הטבעי של גופנו כנגד כל אותם חיידקים מציקים, שנמצאים במקומות ציבוריים משותפים. גופנו נועד להגן עלינו ונוקט בכל אמצעי הכרחי בכדי למנוע כניסה של חיידקים. הוא פועל גם להיפטר מגורמים זרים, אז זכרו שבפעם הבאה שתנסו לעצור את הדמעות.



3. בכי מסייע לשחרר רמות מתח גבוהות.

בכי "אמור לשחרר הורמוני לחץ או רעלים מהגוף", אומרת  לורן בילסמה, סטודנטית לתואר שלישי באוניברסיטת דרום פלורידה בטמפה. בכי הוא פונקציה של מערכת העצבים הפאראסימפתטית האחראית על הרפיה. כשאתה בוכה, אתה ככל הנראה משחרר מתח כאשר גופך מתחיל להירגע. זו הסיבה שבכי טוב מרגיש כל כך טוב.

4. בכי עוזר לתהליך אובדן.

"לבכות זה לעשות פחות את עומק האבל." - ויליאם שייקספיר 
לאבד מישהו או משהו חשוב זה טרגי. זו תחושה שמסגירה אותך עד כדי כך שההקלה היחידה מתרחשת דרך דמעות וחיבוק טוב של חבר קרוב.
לעתים קרובות אנו שומרים את דמעותינו כדי להקל על אחרים, אך זו לא הגישה הטובה ביותר עבורנו. אל תתיימר להיות חזק רק כדי לגרום לאחרים להרגיש יותר בנוח.
במקום זאת, התמקד במה שאתה צריך כדי לעבור את אותו הרגע. בכי יכול להיות מנחם, והדמעות שלך הופכות לחבר הכי טוב שלך כשאתה עובד דרך האובדן שלך.

5. דמעות עוזרות למישהו שמדוכא להרגיש טוב יותר.

בכי  מוכח מדעית כדבר שגורם לך להרגיש טוב יותר. נדיר שבכי יגרום לך להרגיש גרוע יותר ממה שהניע אותך לבכות מלכתחילה. זהו שחרור של אנרגיה ורגשות עצומים.
בכי מסייע בוויסות השיאים והמורדות של הקצוות הרגשיים. דמעות חשובות בסיוע לצאת מרגעים של תחושה אינטנסיבית ללא פציעה. בכי, במיוחד כשאתה מרגיש למטה, לא אמור להביך אותך. במקום זאת נאמר שאתה לומד לנהל את בריאותך הנפשית.

6. בכי זה סימן לחוזק.


בכי הוא סימן לחוזק ללא קשר לדברים שהחברה אומרת. דרוש כוח להראות פגיעות. אז תפסיק לדאוג ממה שאחרים חושבים ובוכים אם אתה רוצה. "יש קדושה בבכי. הם אינם סימן של חולשה, אלא של כוח. הם מדברים ברהיטות רבה יותר מעשרת אלפים לשונות. הם השליחים של צער סוחף, של ניגודיות עמוקה ואהבה שלא ניתן לדבר עליה. "~ וושינגטון אירווינג


7. דמעות יסייעו לכם להרגיש כשאתם לא יודעים איך אתם מרגישים.

האם אי פעם סתם בכית כי לא ידעת מה לעשות או איך להרגיש?
המחשבה להבין את זה קצת מכריעה. בכי טוב עשוי להיות הכרטיס. זה משחרר לחץ, גורם לנו להרגיש טוב יותר ויכול לעזור לטפח חשיבה יצירתית. לאחר תחושת השחרור הבכי מביא, מקובל לחוות יותר אנרגיה ורעיונות חדשים כיצד להתמודד עם האתגרים העומדים בפנינו.
אנו כבר מזכירים כי דמעות יכולות לגרום למכרים להרגיש לא בנוח, אך על ידי אי-בכי אתה יכול לדכא את רגשותיך עד לנקודה בה אתה לא תוכל לזהות אותם בעתיד.
אז קדימה, בכה בחופשיות ובגאווה, בידיעה שאתה עושה מה שנכון וטבעי כדי לקדם את הרווחה הפיזית והנפשית שלך. מקור

7 סיבות מדוע בכי זה סימן לכך שאתם חזקים 7 סיבות מדוע בכי זה סימן לכך שאתם חזקים Reviewed by lior on ינואר 12, 2020 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.