9 דברים שזוגות שמחים עושים כדי לחזק את מערכת היחסים שלהם בכל לילה



להתאהב זה קל, אבל מערכות יחסים דורשות עבודה. רוב האנשים והזוגות יכולים להסכים עם הצהרה זו. אין שום נוסחה מוגדרת שתוכל לקבוע אם מערכת יחסים תימשך או אם אדם שאתה מאוהב בו הוא "זה" שתבלה איתו את שארית חייך. ישנן תכונות מסוימות שיש לזוגות מאושרים, אך ישנם דברים מסוימים שזוגות עושים כדי לשמור על האושר הזה.
להלן 9 דברים שזוגות שמחים עושים כדי לחזק את מערכת היחסים שלהם בכל לילה:



תכונות של זוג מאושר

סקר שנעשה על ידי E-Harmony ב 2019 קובע כי 83% מזוגות האמריקאים מאושרים. עוד עולה מהסקר כי הזוגות המאושרים ביותר היו אלה שדומים מאוד זה לזה. אלה אותן תכונות ששיתפו:
  • תכונות אישיות דומות
  • דעות פוליטיות דומות
  • שניהם חיפשו מערכת יחסים משמעותית מההתחלה
  • נאמנים זה לזה / מונוגמיים
  • יש השכלה מקבילה או קשורה
  • מאמינים מאוד בתקשורת פתוחה
  • נוטה להיות בין קבוצות הגיל
  • שמרו על בריאות טובה
מחקרים אחרים חולקים חלק מהתכונות הללו ומראים גם שינויים מסוימים במהלך השנים.



תכונות שיכולות להרוס מערכת יחסים

בקצה הנגדי של הספקטרום, כמה תכונות שזוהו עלולות לסיים אפילו את מיטב מערכות היחסים . בראיון מאמר PsyBlog, פרופ 'ג'ון גוטמן הוא מזכה לבודד תכונות מאוד לאלה מן 40 שנותיו של ניתוח כל סוגי מערכות יחסים .
לפי המאמר, הוא בודד 4 התנהגויות מובחנות:

1. ביקורת.

ביקורת חוזרת ומצביעה על האדם האחר כאילו שהוא איכשהו "פחות מ" או פגום באופן כלשהו. סוג הביקורת שהוא מדבר עליו הוא מבודד תכונה אישית של אדם, לעומת הצבעה על הרגל שיכול להשתמש בשינוי כלשהו.
לדוגמה: לספר לאדם, "אתה תמיד בטלפון שלך, אז אתה אף פעם לא שם כדי להקשיב לי." יתכן שיש תלונה לגיטימית בכך שאדם אחד צריך להניח את הטלפון כאשר מישהו אחר מנסה לתקשר. זה לא בהכרח מצביע על כך שהם אף פעם לא יהיו זמינים רגשית עבור האחר.



2. זלזול.

אפשר להראות זלזול במגוון נימוסים. על ידי ללעג לאינטרסים של האדם האחר, לקרוא לו בשמות מעליבים, לחקות אותם, להיות סרקסטיים יתר על המידה, או להוזיל את דעתו או את הבעת הרגשות שלהם. על פי הדיווחים, פרופסור גוטמן הצהיר שתכונה אחת זו הובילה כמעט תמיד לגירושין.



3. הגנה.

התגוננות לעיתים קרובות היא סימן של אי לקיחת אחריות והעלאת תירוצים לטעויות. זה נחשב גרוע עוד יותר אם ההגנה הזו כוללת הצבעה על טעויותיו של האדם האחר מבלי להיות בעל משלך. מערכת יחסים דורשת עבודת צוות, שיתוף פעולה ושותפות. אם צד אחד מתרץ מהתנהגותו תוך הפניית אצבעות כלפי הצד השני, אין ביחד לגרום לדברים לעבוד.



4. STONEWALLING או הטיפול השקט.

ברגע שהתקשורת או כל סוג של הכרה באדם האחר נפסקת, מערכת היחסים נעצרת ובדיוק נגמרה. תקשורת והרצון להתחבר הם הבסיס לזוגיות. בלעדיו לא יכולה להיות שום התקדמות.



זוגות מאושרים עושים את 9 הדברים האלו לחיזוק הקשר

כאמור לעיל, קשר ותקשורת חיוניים לשמירה על מערכת יחסים. כולנו עסוקים בחיים בין עבודות, סידורים, ניקיון, ילדים, בעיות בריאות ואחריות אחרת. זה יכול להיות קל להחליק לעולמכם האישי ולאבד קשר אחד עם השני. זהו תחום שזוגות מסכימים דורש עבודה כדי לשמור על קשר, הערכה ואהבה המוצגים זה לזה. התחייבות לעשות דברים מסוימים בכל לילה בכדי לחזק את מערכת היחסים ביניהם היא דרך אחת להבטיח כי לבם של זה עדיין נוגע.



1. החזרת אירוע מצחיק שחלקו בעבר.

מחקר שנערך ב -2006 הראה כי זוגות שהזכירו סיטואציה בעבר, שהיתה מצחיקה, הראו שביעות רצון גבוהה יותר של מערכות יחסים שחרגו מעצם שיפור מצב הרוח מצחוק. במסגרת המחקר מופיעים מחקרים קודמים המראים כי זוגות שצוחקים יחד, הייתה בין שלושת הסיבות המובילות לכך שהיו מרוצים בנישואיהם.

2. שיתוף לפני השינה.

בדרך כלל, לאנשים יש דברים שהם עושים לפני שהם נכנסים למיטה, כמו לצחצח שיניים, להוציא את הבגדים לבוקר, להתקלח, להתגלח ולשטוף איפור. זוגות מאושרים יבחרו לעשות אחד או שניים כאלה באותו זמן שהשני עושה את שלהם. חשבו על הסרט המצויר בו הגבר יושב על האסלה, והאישה מצחצחת שיניים. דברים קטנים אלה של טיפול עצמי שאנשים כן הופכים להיות אינטימיים יותר כאשר הם משותפים עם בן / בת זוג.



3. שתפו בערך ביום זה.

לפעמים לזוגות אין זמן לחלוק הרבה ביחד ביום של השני עד השינה. יתכנו ילדים שצריך לדאוג להם, ארוחות להכין, לעשות כביסה או התחייבויות אחרות. מאמץ כנה לפנות אל בן / בת הזוג ושניהם לשתף את היום שלך יכול לעזור בהפגת מתחים כמו גם לגרום לעולמם לעבוד לא להיראות כל כך רחוק.

4. שמור ויכוחים או דיונים סוערים מחדר השינה.

חדר השינה צריך להיות המקלט שלך הרחק מחיי היומיום, מקום ששניכם יודעים שתוכלו להתכנס ביחד ופשוט להיות אחד עם השני. לא רק שיש לפתור ויכוחים לפני השינה, אלא שיש לפתור אותם מחוץ לחדר השינה על מנת לשמור על מקום בטוח להיות ביחד.




5. עשו משהו פשוט עבור האדם האחר.


זה באמת הדברים הקטנים בחיים שיכולים להראות למישהו שהם מיוחדים, חשובים ואהובים. מכינים קפה, מכינים ארוחת צהריים לעבודה של יום המחרת, מוציאים את מברשת השיניים או ציוד הגילוח, או מריצים אמבטיה חמה.


6. שתפו וסובבו טקסים לפני השינה של הילדים.

בהתאם ללוח העבודה של בן זוגך, יתכן שהם לא יוכלו להשתתף בהרדמת הילדים. הם עשויים להיות רק בבית בזמן בלילות מסוימים. מתן הפסקה לבן הזוג השני כדי לאפשר להם לעשות משהו למען עצמם, מדגים הן חמלה, הבנה ושיתוף באחריות.

7. נשיקות במצח.

כאשר בן זוג אחד כבר ישן, נשיקה במצח מתוקה ומוקירה. זה מדגים אכפתיות עמוקה, חיבה ורצון להתחבר.

8. פתקים קטנים ומעודדים.

כתבו הערה מעט אוהבת או מעודדת. הראו שאתם רואים איך הם עובדים, כמה אתה מעריך אותם, אחלו להם מזל טוב לפני פגישה גדולה למחרת וכו '.

9. תנו מחמאה.

כל אחד צריך לשמוע שהם מוערכים, עושים עבודה טובה, נראים מושכים, היו תומכים או משהו חיובי ביומם. תן מחמאות בחופשיות.

via: powerofpositivity
9 דברים שזוגות שמחים עושים כדי לחזק את מערכת היחסים שלהם בכל לילה 9 דברים שזוגות שמחים עושים כדי לחזק את מערכת היחסים שלהם בכל לילה Reviewed by lior on ינואר 03, 2020 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.