5 סימנים שבן/בת הזוג שלך לא מכבד/ת אותך.






אחד המרכיבים העיקריים במערכת יחסים בריאה הוא כבוד, אולם בהתחלה קשה לראות אם בן זוגך באמת מכבד אותך. למרות שלעתים קרובות ברור כי לא מכבדים אותך, לפעמים קשה לראות את הסימנים במיוחד מכיוון שלכולם יש הגדרה שונה לגבי כבוד.

כבוד הוא דבר שלא ניתן למדוד, וזו הסיבה שבוצעה מחקר מועט בנושא זה. עם זאת, פסיכולוגים הצליחו ליצור הגדרה לגבי כבוד הכוללת את הדברים הבאים:



אהבה
אכפתיות
הבנה
יושר
נאמנות
האזנה
לא להיות פוגע או שיפוטי
להיות מתחשב



לרוב הנבדקים במחקר הייתה אותה מושג לגבי כבוד והם הסכימו כי חמשת הדברים הבאים הם סימן מובהק לכך שבן הזוג שלך לא מכבד.




1. היא אומרת לך מה לא בסדר איתך


רוב האנשים מודעים לפגמים שלהם ולכן אין צורך להצביע עליהם כל הזמן. יש כאלה שקשה מאוד לקבל את עצמם עם כל הפגמים שלהם אז להזכיר להם זה לא מועיל במיוחד.
אם בן הזוג שלך עושה לך את זה זה סימן ברור שהוא / היא לא מכבדים את זה. דברו באופן גלוי על איך זה מרגיש ותן להם לדעת שאתה מודע לכך שאתה לא מושלם.


2. הוא / היא לא מקשיב/ה לך


ניתן להראות כבוד גם באמצעות היכולת להקשיב היטב למה שבן זוגך אומר לך. התקשורת מתקלקלת אם אחד האנשים בשיחה ממשיך להפריע לאחר או נראה רחוק.

מלבד האזנה, תגובה היא גם חלק חשוב מאוד משיחה בריאה מכיוון שהיא מראה שאתה נוכח לחלוטין ברגע.





3. הוא / היא תמיד עושה את הדברים שלו / שלה

להיות בזוגיות בריאה פירושו להיות בעלות אותן זכויות ושוות. אף אחד לא צריך תמיד להיות צודק או שיהיו דברים בדרכם. אחד המפתחות למערכת יחסים מכבדת הוא היכולת להתפשר.
אם אתה בן זוג מתעקש לקבל שליטה מלאה על מערכת היחסים שלך זה אומר שהוא / היא לא מכבד אותך מספיק כדי להעריך את דעותיך וצרכיך. דבר על מה שמפריע לך ונסה לציין שאתה לא מתכוון לקבל התנהגות מסוג זה.

4.הוא לא מכבד את חבריך ומשפחתך

בואו נודה בזה, בן הזוג שלך לעולם לא יאהב את החברים והמשפחה שלך כמוך. עם זאת, אין זה אומר שעליו להתייחס אליהם ללא כבוד. אם תתחתן בעתיד זה יכול להיות נושא גדול עוד יותר.
מערכת יחסים טובה עם החברים והמשפחה של בן / בת הזוג חשובה מאוד אם ברצונך לבלות את שארית חייך עם אותו אדם.

5.הוא / היא כל הזמן לא נוחים

פגיעה באנשים אחרים, במיוחד אם זה מכוון, הוא דגל אדום שבן הזוג שלך לא מכבד. תקיפת מישהו בין אם זה פיזית או מילולית מראה עד כמה בן הזוג דואג לך או לרגשות של אנשים אחרים. עליו לדעת שכולם אחראים למילים ולמעשים שלהם והוא צריך לדעת מה ההשלכות של התנהגות מסוג זה.


5 סימנים שבן/בת הזוג שלך לא מכבד/ת אותך. 5 סימנים שבן/בת הזוג שלך לא מכבד/ת אותך. Reviewed by lior on ינואר 11, 2020 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.