10 סימנים שמראים שהבן/בת זוג שלך כבר לא אוהבים אותך!



כל הפרטים הקטנים היומיומיים יכולים להראות לך אם בן/בת הזוג שלך מרגישים באותה צורה עבורך. הפרטים הקטנים האלה יכולים גם להראות לך את מה שאתה בדרך כלל לא רוצה לממש, וזה שהאהבה שהרגשת פעם אחד לשני כבר לא קיימת.

הפרטים הקטנים הללו חשובים מאוד עבור כל מערכת יחסים מכיוון שהם קובעים אם הקשר יעבוד או ייתפרק ברגע שהם יופיעו, וזו הסיבה שחשוב מאוד שלא תתעלמו מהם.

במאמר זה נראה לך 10 סימנים שיעזרו לך לקבוע אם בן / בת הזוג שלך עדיין מרגישים אותו דבר כלפיך. אל תתעלם מהם!


כבר לא מפגינים אהבה




אם אתה שם לב שבן הזוג שלך לא מגלה בך שום עניין וכל מה שהוא עושה הוא לנסות להרשים מישהו אחר, אז אולי הגיע הזמן שתמשיך הלאה, כי האהבה כאן נגמרה. הדבר הטוב ביותר לעשות במצבים כאלה הוא להתמקד בעצמך.


תמיד חושבים על משהו אחר

קל מאוד להבחין בפרט זה. לכן אם אתה שם לב שבן / בת הזוג כבר לא מעוניינים בך, זה הזמן לנהל את השיחה ולהחליט מה לעשות הלאה. אנו ממליצים שתתמקדו בעצמכם.


אין נושאי שיחה


אם לבן זוגך אין שום עניין בחייך ואין לך נושאים משותפים לדבר עליהם, אז תני לנו לשבור לך את זה - אתה כבר לא מתעניין זה בזה. אנו ממליצים לך ללכת בדרכים נפרדות.


בן הזוג שלך תמיד מאשים אותך בכל מה שקורה


אם בן הזוג שלך תמיד מאשים אותך בכל מה שקורה, כנראה שהדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה לעזוב אותו / אותה.


אתם כבר לא תומכים זה בזה
בן / בת הזוג לא יכולים עוד לעמוד בסביבתך בשום פנים ואופן, הוא מתעצבן עלייך והוא אומר לך את כל מה שאתה עושה לא מספיק טוב בשבילו, אם זה המצב איתך אתה כנראה צריך לעזוב אותו כי מגיע לך יותר טוב .


תמיד יש תירוץ לא להיות בבית
האם הוא תמיד עובד, יוצא לנסיעות עסקיות, נוסע, משחק משחקים ושותה עם חבריו ולעולם לא לוקח אותך איתו? אם זה המקרה, יש לנו חדשות רעות עבורך. את כבר לא רלוונטית כנראה

אתה כבר לא נמצא בתוכניות שלהם



אם כל מה שהם חלמו אי פעם כבר לא רלוונטי ויש להם תוכניות לעתידם ואתם לא כלולים, כנראה שזה הכי טוב לסיים את הקשר וללכת בדרכים נפרדות.

בן הזוג שלך לא מתנהג בכבוד כלפיך

האם בן הזוג שכח מכל אותם רגעים יפים שביליתם יחד, ובכל זאת זוכר רק את אלה שגרמו לכם לסבול? אם כן, הניסיון שלך לתקן את הקשר הוא חסר ערך ועליך לבטל אותו מייד.


הוא / היא לא נותנים לך הסברים
במצבים כאלה, בדרך כלל בן הזוג שלך לא רואה אותך כחלק מחייו ובכך הוא חושב שהוא לא צריך לתת לך שום הסברים לדברים שהוא עושה. אתה פשוט לא חשוב. אז למה להיות איתו?

אתה שונא ופוגע בעצמך


ע"י שקר, רמאות, לא מדברים איתך, לא מספרים לך הכל, הם פוגעים בך והם גורמים לך לשנוא את עצמך. בשלב זה עליכם לדעת שהאהבה נגמרה. עזבו אותם והתמקדו בעצמכם.


מגיע לך!
אחרון חביב, וודא שאתה משתף את המאמר הזה! יתכן שאתה עוזר למישהו שזקוק! תודה!
10 סימנים שמראים שהבן/בת זוג שלך כבר לא אוהבים אותך! 10 סימנים שמראים שהבן/בת זוג שלך כבר לא אוהבים אותך! Reviewed by lior on ינואר 14, 2020 Rating: 5

4 תגובות:

  1. ברכה לכל הצופים באינטרנט, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי מלניה מקרון, אני בן 40 מישראל. התחתנתי בגיל 31 יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר. אחרי שנה אחת מנישואי ההתנהגות של בעלי נעשתה כל כך מוזרה ואני לא ממש מבין מה קורה, הוא ארז מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהב אותו שאני אף פעם לא חולם לאבד אותו, אני מנסה את הכי טוב שאפשר לוודא שבעלי יחזור אלי אבל הכל ללא הועיל, אני בוכה ובוכה מחפש עזרה, שוחחתי על כך עם משפחתו אבל לא קיבלתי תשובה. אז החברה הכי טובה שלי אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי . היא סיפרה לי על אדם שנקרא דרוזאגיידה, היא אמרה לי שהוא אדם גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין שום דבר שקשור לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא אמרה לי איך הוא עזר למספר אינספור אנשים ב להחזיר את מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, doctorosagiede@gmail.com או הוואטסאפ שלו בטלפון +2349026414771. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי ואני עשיתי, הוא אמר אחרי 3 ימים בעלי יחזור אלי ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, הייתי מאוד מופתע, זה כל כך מדהים. לאלוקים התפארת היחסים שלנו עכשיו מאוד הדוקים ושנינו חיים שוב באושר. אם נתקלת בבעיה דומה, פנה אליו כעת וקבל את הבעיה שלך לפתור אחת ולתמיד. אני גם עדות חיה

    השבמחק
  2. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעובר עלי, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, רק ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלבא כדי לשמר את מערכת היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק
  3. שלום חברים, שמי איזבלה איתן מישראל, אני רופא על ידי מנתח מקצועי, אני בן 45, קרא בעיון את עדות חיי האמיתיים כיצד שיקמתי את אהבתי לשעבר תוך יומיים לאחר שנרות חולקים תפילת איות אהבה, יש לי כוונות טובות לחלוק את החדשות הטובות כאן כי אני יודע שמידע זה יעזור למישהו שקורא את זה עכשיו לרפא לב שבור ולשחזר מערכת יחסים של אהבה אבודה תוך יומיים. השהות שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי שהוא יחזור לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא יחזור כל כך כי היו לנו שני ילדים קטנים ביחד ואני כל כך אוהב אותו שאני לא יכול בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמית שלי לעבודה, היא החבר הכי טוב שלי והיא יעצה לי לפנות למגה אהבה כתיב שתוכל לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שמעולם לא חשב שאיית אהבה קיימת או יכולה לעבוד, לא היה לי בחירה אלא לנסות, שלחתי מייל "לכתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שנתנה לי וכמה כספים לאחר שקיבלתי תשובה. ד"ר אלאבה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, לא הייתה בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי מקרוב אחר כל ההנחיות שלו מה לעשות בבית שלי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. אלאבה שידר קטע איות של אהבה ולמרבה ההפתעה, היום השני היה בסביבות 06:00. בעלי התקשר אלי בטלפון הנייד שלי, הופתעתי כל כך כי בעלי סירב להתקשר אלי ולא שלח לי הודעת טקסט במשך שלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר כדי להתנצל בפניי והוא אמר שהוא יתקשר תחזור הביתה לבקר אותי ואת הילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אליי, הוא התרגש הוביל אותי והתקשר אליי כל יום, היום הוא התקשר לאלינטה לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כשותף אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. הַרבֵּה. אני כל כך מאושר ועד היום התחלנו לחיות באושר יחד כמשפחה אחת. תודתי העמוקה מגיעה לד"ר אלאבה על כוחותיו המחוננים לשקם את הנישואים השבורים ולהשיב בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיית תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dralaba3000@gmail.com) או שאתה יכול ליצור איתו קשר דרך הוואטסאפ / ויבר שלו עם מספר הטלפון שלו: +2349039885856

    השבמחק
  4. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי איזבלה איתן ואני מאוקראינה אבל אני עובר לשיקגו ארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {dralaba3000@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.