עדיין רווקה? הנה 7 סיבות למה עדיין לא מצאת את הנשמה התאומה שלך






אנשים רבים סובלים מבדידות. לפעמים אנחנו מרגישים שאי אפשר למצוא את האדם שאיתו אנחנו יכולים לקבל משהו יותר מאשר רק כמה דייטים.  


1. את מהירה מדי

מחקרים הוכיחו שקיים אצלנו ״שעון ביולוגי״ תת הכרתי, ולכן יש אנשים שמוכנים לראות את "האחד" שלהם בכל אדם שני, פשוטו כמשמעו. כמובן, זה מעולה אם יש לך כוונות רציניות. עם זאת, אין טעם למהר לחלק את השמות שאת רוצה לתת לילדים שלך על הדייט הראשון. גישה כזו עלולה להפחיד אפילו את מי שחש משהו יותר מאשר רק משיכה כלפיך. 


2. יש לך רצון נואש להיות נאהבת

התנהגותו של טווס המדגימה את זנבו פועלת רק בעולם החי. עבור רוב האנשים, התנהגות כזו גורמת רק לעג, צחוק, רחמים ואפילו גירוי. דפוסי התנהגות אחרים שאתה מנסה כדי להיות אהב על ידי מישהו לא עובד גם. אל תלבשי שמלות תחרה וחיוכים חמודים אם את לא מרגישה בנוח. קודם כל, תהיי עצמך. האדם הנכון בהחלט מעריך את זה.

3. את מפחדת ממערכת יחסים רצינית

חוסר הביטחון שהרגשות שלך יעמדו במבחן של חיי היום-יום בשגרה, הפחד התת-מודע לאבד את המרחב האישי שלך, את הפחד להתמכר לאהובך – כל הדברים האלה בונים חומה בלתי נראית סביבך, מונעים ממך את ההזדמנות להכיר מישהו חדש. איך אפשר לשנות את המצב? אין פתרון מוכן, אבל, כמו עם כל הנקודות הקודמות, לנסות לעבוד על עצמך תחילה: למצוא תחביב מעניין, לצאת לעתים קרובות יותר, ולא לשמור מחשבות שליליות בראש שלך.

4. יש לך בעיות אמון

"הם כולם אותו דבר!״ "כולם פשוט רוצים את אותו הדבר כמו כולם" אלה דברים שאנחנו שומעים לעתים קרובות על גברים ונשים, ובכן, בהחלט יש אמת באמירות האלה, בייחוד אם תמשיכו להתאהב באותו סוג של אדם, אל תמהרי לסמוך על כל היכרות מזדמנת, אך יחד עם זאת, אל תלחיצי אנשים בחשדנות מוגזמת, זאת לא אשמתם שהאקס שלך פגע בך. תתרכזי בהתבוננות באנשים הסובבים אותך, ואל תתעלמי מהפרטים החשובים.

5. את חולמת על מישהו שכבר נלקח

אל תבזבזי את הזמן שלך. כמובן, כל דבר יכול לקרות בחיינו, ואנחנו לא הולכים לשפוט אף אחד, אבל לחשוב על זה: את יכולה לדמיין אדם המסוגל לבגוד להיות "הנפש התאומה שלך"? אל תנסי אפילו לשכנע את עצמך להאמין שאת יותר טובה מבת זוגתו. גם אם את לוקחת את מקומה, את תהיה מעונה על ידי הספקות שלך: האם הוא בוגד בי גם?

6. יש לך ציפיות תלולות

כמה בנות חולמות על נסיך, וכמה בחורים רוצים שהבחורה שלהם תהיה מושלמת בכל המובנים. אבל החיים האמיתיים עם אנשים אמיתיים הם סיפור אחר. קודם כל, חשוב למקד את תשומת הלב שלך על עצמך. איך את נראת? מה את יכולה להציע לאדם אחר? האם הוא מרגיש טוב להיות סביבך? זה ידוע היטב כי הנסיכים רוצים להתחתן עם נסיכות. במילים אחרות, אם את צריך אדם עם קבוצה מסוימת של מיומנויות, ראשית תתחילי לפתח את המיומנויות האלה בעצמך.


7. את עדיין סובלת מקשר קודם

אם את מנסה להוכיח משהו למישהו, או להראות שאת עדיין "מבוקשת" – לא ייקח אותך לשום מקום ויגרום לך אפילו יותר סבל. הסוג הזה של התנהגות ישים אותך רחוק מן השותפים הפוטנציאליים שלך, כי אף אחד לא אוהב להיות "rebound" ואמצעי גרימת קנאה אצל בן זוג לשעבר. אז קחי את הזמן שלך להירגע, ולנסות להבין מה את באמת רוצה. 


via: israelbuzz



עדיין רווקה? הנה 7 סיבות למה עדיין לא מצאת את הנשמה התאומה שלך עדיין רווקה? הנה 7 סיבות למה עדיין לא מצאת את הנשמה התאומה שלך Reviewed by lior on מאי 03, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.