7 טעויות נפוצות שכל הגברים עושים במערכות היחסים





אם אתם מנוסים ברומנטיקה ומערכות יחסים, אז יש סיכוי גבוה שאתם יודעים שאתם יכולים להיות קצת מטופשים לעיתים. אולי עשיתם כמה דברים במערכת היחסים שלכם שהפרטנר שלכם לא היה מרוצה מהם- ובגלל זה, זה נגמר בכך שהברחתם אותם ממכם.  ובגלל הטעויות הללו אתם גדלתם להיות אנשים טובים יותר; ופרטנרים טובים יותר לרומנטיקה.  אבל לפעמים, המוח הגברי עיקש מדי כדי ללמוד מהטעויות של עצמו, ויהיה צורך בניסיון טראומתי משמעותי כדי לגרום לו לראות את הטעויות שעושה בדרך שלו.
אתם לא רוצים לחכות לניסיון הזה לפני שאתם באמת מתחילים לשפר את ההרגלים של עצמכם במערכת היחסים שאתם נמצאים בה. אתם רוצים לוודא שאתם מציגים את עצמכם כגברים שמסוגלים לטפל באישה כמו שמגיע לה; מישהו שמבין את הצרכים והרגשות שלה ברמה הגבוהה ביותר. אתם צריכים להיות מסוג הגברים שתמיד רגישים; כאלה שלוקחים בחשבון, איך המילים והמעשים שלכם יכולים להשפיע עליה במערכת היחסים.
יהיו פעמים שהיא לא אומרת שמשהו שאתם עושים פוגע בה; ואתם צריכים להיות מאד מודאגים מהפעמים הללו. אתם לא רוצים להבריח אותה ממכם מבלי ידיעתכם בגלל חוסר הרגישות שלכם והיסח הדעת שלכם. אתם צריכים תמיד לשאוף להיות מעל הכל. אתם רוצים לוודא שיש לכם תשומת לב רבה לפרטים בנוגע למערכת היחסים הזאת. אחרת, אתם מסתכנים בלאבד בחורה נהדרת ולאבד את הסיכוי באהבה מדהימה.

אז למרות שהיא אולי לא מספרת לכם שהדברים הללו במיוחד מפריעים לה, אתם צריכים עדיין לעשות את החלק שלכם בכך שתוודאו שאתם נשארים דרוכים לגבי איך שהיא מרגישה בסביבתכם. ואם אתם לגמרי לא יודעים מה לעשות, אז לשם כך נועד המאמר הזה. הוא כאן כדי לעזור לכם.
1. אתם מתנהגים באדישות או חסרי התלהבות בכל פעם שאתם מדברים איתה. 
אם אתם מתנהגים כאילו אתם לא מעוניינים בשיחה איתה, אז היא תתחיל להרגיש שהיא לא מעניינת מספיק בשבילכם. וזה מעלים את הרגשת הביטחון איתכם והערך העצמי שלה יורד.

2. אתם הולכים ממנה ומתעלמים ממנה כאשר אתם באירוע חברתי ביחד.
זוהי דרך נהדרת לגרום לה להרגיש ממש גרוע. זה נותן לה את הרעיון שאתם מסוג הגברים שיתעלמו ממנה וינטשו אותה אפילו מבלי לחשוב  על זה פעמיים.
3. אתם לא נותנים תוקף לפחדים ולחוסר הביטחון שלה.
אפילו אם אתם מרגישים שהיא חסרת היגיון לגבי הפחדים וחוסר הביטחון שלה, הם מרגישים מאד אמיתיים בשבילה. ואתם צריכים לוודא שאתם מסלקים ממנה את הפחדים הכי טוב שאתם מסוגלים. אתם צריכים לגרום לה להרגיש שהיא לא לבדה.

4. אתם מעדיפים את החברים ולא אותה פעמים רבות.
אתם תמיד מעדיפים את החברים שלכם ולא אותה. טוב, אולי לא תמיד. אבל אם אתם עושים זאת לעיתים קרובות מספיק, אתם תגרמו לה לשאול שאלות לגבי המקום שבו היא נמצאת בחייכם. היא תתחיל להפוך ליותר חסרת ביטחון; והיא תחשוב שהיא לא חשובה לכם מספיק כמו שהיא חשבה אחרי הכל.


5. אתם מנסים לתקן את הבעיות שלה בשבילה. 
הרבה פעמים, אישה לא רצה אליכם כדי לבקש שתפתרו את הבעיות בשבילה. היא רק רצה אליכם כדי לבטא בפניכם את התסכול והכעס שלה לגבי המצב שבו היא נמצאת. וכל שהיא רוצה ממכם זה שתרגישו אמפתיה כלפיי המצב שלה. היא לא רוצה שתפתרו לה את החיים.



6. אתם משקרים לה(גם אם הם רק שקרים לבנים וקטנים).
אתם לא יכולים להיות לא כנים ולצפות ממנה להיות בסדר עם זה ברגע שהיא מגלה. אתם צריכים לזכור שהיא אישה שאתם צריכים לבטוח בה ולכבד אותה אם אתם רוצים שתיהיה מחוברת אליכם לכל החיים.


7. אתם נותנים לעצמכם להיות חסרי אחריות עם שתיית האלכוהול שלכם.
זה אולי נראה כמו משהו פשוט, אבל זה עדיין עיניין רציני. אתם לא רוצים להשתכר כל הזמן אם אתם יודעים עד כמה שזה משפיע עליה. לפעמים, אתם צריכים להיות אחראיים מספיק כדי לדעת עד כמה הגוף שלכם יכול להכיל.


8. מחשבות אחרונות.
זהו לא סוד בשלב הזה שכדי שמערכת יחסים באמת תעבוד, זה יקח הרבה מאמץ והקדשה עצמית לדבר. אתם צריכים להיות באמת מסוגלים להקדיש הרבה מזמנכם ותשומת לבכם לאהובתכם אם אתם רוצים שזה יחזיק מעמד. אם אתם לוקחים את אהובתכם ואת מערכת היחסים שלכם כמובן מאליו, אז אתם באמת מסתכנים בלאבד את הכל בטווח הארוך; והכל הולך להיות באשמתכם. אתם צריכים לזכור שבחיים, אנו נוטים למצוא הצלחה בדברים שאנחנו מקדישים להם את מירב זמננו. ואם אתם מקדישים יותר זמן לאהובה שלכם, אז הופך להיות קל יותר להחזיק מעמד במערכת היחסים.




--------------------------------------------------


7 טעויות נפוצות שכל הגברים עושים במערכות היחסים 7 טעויות נפוצות שכל הגברים עושים במערכות היחסים Reviewed by lior on מאי 16, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.