הסיבה שבגללה נשים עוזבות את הגבר שהן אוהבות, כל גבר צריך לדעת!





הרבה סיטואציות שגברים ונשים מתמודדים איתן יכולות להיות מסובכות, אך יש אחת מסובכת מכולן. האמת הפשוטה שכל גבר צריך לדעת, היא שנשים כן עוזבות את הגברים שהן אוהבות.
הן מרגישות נורא לגבי זה, זה קורע את הלב שלהן, אבל הן עושות את זה. הן אוזרות את האומץ ואת המשאבים ועוזבות. נשים עוזבות גברים איתם הן חלקו ילדים, בית וחיים.
נשים עוזבות בשל מספר סיבות, אבל יש כמה סיבות קשות במיוחד. יש נשים שעוזבות בגלל שהגבר בחייהן לא נוכח מספיק. הוא עובד, משחק כדורגל, נפגש עם חברים, צופה בטלוויזיה… הרשימה ארוכה. אלו לא גברים רעים. הם גברים טובים, אבות טובים, אשר תומכים במשפחה שלהם. הם נעימים, נחמדים, אבל הם לוקחים את הנשים שלהם כמובן מאליו. הם לא נוכחים.
נשים רבות אומרות "מישהו אחר יכול בקלות לבוא ולכבוש אותי, לקחת אותי מבעלי". לפעמים ההבנה הזו מפחידה אותן וגורמת להן לבכות.

לבחור שהפסיק להעריך את הבחורה שהוא אוהב
אני לא אומרת שזה בסדר או לא בסדר. אני אומרת לך מה אני רואה. אתה יכול לכעוס ולהיפגע כמה שאתה רוצה. אשתך היא לא הרכוש שלך. היא לא חייבת לך את הנשמה שלה. אתה צריך להרוויח אותה, יום יום שעה שעה. אתה צריך לסכות בה באמצעות הנוכחות שלך. היא צריכה להרגיש את זה. היא רוצה לדבר איתך על הדברים שחשובים לה ולהרגיש שאתה מקשיב לה, ולא רק מהנהן בחוסר תשומת לב או מוצא פגמים במה שהיא אומרת.
היא רוצה שתרגיש אותה
היא לא רוצה שתמשש אותה בחוסר דעת היא רוצה להרגיש את התשוקה שלך. האם אתה יכול להרגיש את התשוקה שלך? אתה יכול להראות לה אותה? התשוקה לחיות, יש לך אותה? זה הדבר הכי מושך שיכול להיות לך. אם איבדת אותה, מה הסיבה שלך להמשיך? לאן היא הלכה? תגלה, תמצא אותה.
אם אתה מרגיש שאתה נוכח עם אשתך, נסה להקשיב לה. האם הראש שלך נודד למקומות אחרים? שים לב. כשאתה מסתכל עליה, האם אתה באמת רואה אותה? תסתכל שוב, תסתכל עמוק יותר. תפגוש את המבט שלה ותשמור קשר עין ליותר זמן מהרגיל, יותר ממה שנוח לך. אם היא תשאל מה אתה עושה, תגיד לה "אני מסתכל לתוכך. אני רוצה לראות אותך באופן עמוק. אני סקרן לגבי מה שאת. אחרי כל השנים האלו אני עדיין רוצה לדעת מי את, כל יום מחדש". אבל תגיד את זה רק אם אתה באמת מתכוון לזה ויודע שזה נכון.
תיגע בה עם מלוא תשומת הלב.
לפני שאתה מניח עליה יד, שים לב לסיטואציה. שים לב לרגע בו אתם נוגעים. מה קורה בגוף שלך? מה אתה מרגיש? שים לב לתחושות הרמוזות ולרגשות. תספר לה במה הבחנת.
חושב שאתה עסוק ואין לך זמן לכל זה? מה לגבי 5 דקות ביום? האם תוכל להתחייב לזה? אני לא מדברת על ארוחות ערב מפוארות או ערבי דייטים (למרות שגם אלו יתקבלו בברכה). אני מדברת על 5 דקות ביום בהן אתה לגמרי נוכח עם האישה שאיתה אתה חולק את חייך. תהיה פתוח לחלטין, תקשיב ותתבונן ללא שיפוטיות. האם תוכל לעשות את זה? ברגע שתתחיל, לא בטוח שתרצה להפסיק אי פעם.





--------------------------------------------------

לעוד טקסטים תרדו למטה.


הסיבה שבגללה נשים עוזבות את הגבר שהן אוהבות, כל גבר צריך לדעת! הסיבה שבגללה נשים עוזבות את הגבר שהן אוהבות, כל גבר צריך לדעת! Reviewed by lior on מאי 07, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.