נפסיק להגיד "להתראות" ונתחיל להגיד "לילה טוב"







אני רוצה שנפסיק להגיד "להתראות", ונאמר רק "לילה טוב", כי בעצם נכנס לישון באותה המיטה, מיטה זוגית בצבע שחור רק שלנו.
אני רוצה לראות אותך מסתובב בשמיכה בבית, מחפשת משהו מתוק לאכול.
אני רוצה להקריא סיפור ולהדליק מנורת לילה עבור פרי-בטנך כאשר יחליט שהגיע הזמן לצאת החוצה אל העולם שלנו.
-אני רוצה להמשיך לתייג אותך בכל מיני שטויות,
אני רוצה להמשיך לדגדג אותך בכפות הרגליים, לראות אותך צוחקת ומתפללת שאפסיק, אבל אני לא אצליח, הצחוק שלך פשוט כובש.
-אני רוצה מסגרת ריקה שלאט לאט תהיה מלאה ב-"אנחנו".

-אני רוצה לשנות עבורך אם שם המשפחה, שידעו שאת שלי ואני שלך.
אני רוצה להבריז לחברים לטובת שישי-שבת אצלך, אני כבר עייף מכל זה.
אני רוצה שתשלחי לי הודעה כשאת עצובה או כואבת, אני רוצה לתקן את זה.
בא לי להיגמל מקפה שחור, זה עושה לי רע בגוף, ואת תהיי המחליפה שלו - כל עוד תהיי שלי, זה הכוח שלי להמשיך להילחם עבור שנינו.
זה קל להתאהב בנשים שהן יפות תואר, אבל למדתי לאהוב אותך אפילו כשהיית מתעוררת מהשינה, אז תפסיקי, אין לך ממה להתבייש כבר, אני מכיר אותך. אני מכיר את הפנים הנפוחות האלו, ובא לי לטרוף אותן פשוט.
אני רוצה שתפסיקי לישון עם הדובי הגדול, הוא תופס מקום נכבד מדי שהוא שלי.
תפסיקי לשאול אותי אם השמלה הזו יפה, או אם היא משמינה, זה לא מעניין אותי. תהיי שמנה, רזה, מלאה או מעוצבת בצורה אלוהית - את שלי, ואת הכי יפה בעולם.

-אני רק רוצה לראות אותך כבר בקוקו וחולצה קצרה מעבירה ספונג'ה בבית, ומבקשת ממני לחכות עכשיו בחוץ, זה יגרום לי להתפקע מצחוק.
אני פשוט רק מבקש להחזיק לך את היד בגיל 70 ולומר שעשינו את זה,
שנצחנו את כל הקנאים ששמו לנו רגליים, ואותם קנאים יעמדו לבושים בחליפות וימחאו לנו כפיים כשנצעד אל הלילה הכי יפה שלנו ביחד, אני מבטיח לך.
Adam Kahlon - מוזמנים לשתף.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


אהבתם?


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
נפסיק להגיד "להתראות" ונתחיל להגיד "לילה טוב" נפסיק להגיד "להתראות" ונתחיל להגיד "לילה טוב" Reviewed by lior on ינואר 07, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.