הוא נפרד ממנה בנשיקה באוויר







הם אמרו ש-
"הוא נפרד ממנה בנשיקה באוויר,
ושעות ספורות אחרי הוא פשוט עלה אל השמיים לחבק אותה"

-ראיתי את זה, והלבן בעיניים שלי הבריק, אני לא אשקר. זוג קשישים שחיו זה לצד זה למעלה מ-60 שנה, מתו זה לצד זה על המיטה הכי קרה בעולם.
-הוא אושפז בבית חולים, ולצידו שכבה האישה שלו. לשניהם קמטים על הפנים, שניהם עייפים אבל מאופרים בשמחה וגאווה.
לאשתו לא נותר זמן רב, והם היו צריכים לקבל החלטה אם להמשיך, או לנתק אותה מהמכשירים, ולבסוף הם החליטו לתת לה ללכת, לשחרר אותה.
והוא, הוא מביט עליה שם מהצד והוא לא מקבל את זה, הרי הוא נשבע לה שבאש ובמים הם יהיו יחדיו. שעות ספורות אחרי הוא הצטרף אליה שם למעלה, ולרגע אחד הוא לא עזב לה את היד, גם כשהיא כבר הפכה לכחולה וחסרת חיים.

-אני מאמין שעכשיו הם בגן-עדן, אולי שותים איזה קפה טוב ומשוחחים קצת אחד עם השני, או שהם רק מדפדפים באלבום התמונות ומריצים רגעי אושר, שוב.
היום אנשים קונים אהבה במבצע,
כזו שעטופה ברעל ומקושטת בצבעים.
אנחנו לא מצליחים לנהל זוגיות בת שנה,
והם עשו את זה מעל 60 שנה.
לעזאזל, צריך להעריץ אנשים כאלו, הדור הכי יפה בעולם, והוא לאט נכחד ונעלם לנו.
Adam Kahlon


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
הוא נפרד ממנה בנשיקה באוויר הוא נפרד ממנה בנשיקה באוויר Reviewed by lior on ינואר 24, 2018 Rating: 5

3 תגובות:

  1. וואו..
    איך שהוא כל פעם שיש סיפורים על מבוגרים זה שוכר אני ואני מוצאת את עצמי בוכה
    זאת בדיוק אהבת אמת הוא הבטיח שהוא לא יעזוב אותה שעות ספורות עברו עד שהוא הצטרף אלייה ובמשך השעות האלה הוא החזיק לה את היד...גם במותם לא נפרדנו..!

    השבמחק
  2. וואווו ��❤

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.