אני מתארגנת ויורדת







"אני מתארגנת ויורדת" - הסיוט של כל גבר שמכיר את האישה שלו הכי טוב בעולם, את השמפו הקבוע שלה, את ה-"שיבושים" שלה, את התיוגים המפציצים שלה, את מצבי-הרוח והמלמולים שאחריהם מגיעות קללות קטנות בלב, ואפילו את השירים האהובים עליה, שם הוא אורח כבוד כי היא "מופיעה" ושרה תוך כדי כאילו היא הלחינה אותם.
היא "נודניקית", והוא כבר יודע את זה.
אם היא רק תחשוד בו, הוא יעבור מסע "התעללות" של יומיים שתיקה, חוסר התעניינות ו -
"הכל בסדר, אל תדאג" הופך להיות משחק החשיבה הכי קשוח שהוא נתקל בו, ואין עזרה.
היא תחמם את כפות הידיים שלה על הגב שלו, תקרא לו בכינויים מביכים ואפילו תנדנד לו על תאריך מסוים ותשאל אותו אם זה אומר לו משהו.
גברים - גברים לא זוכרים מה היה אתמול, אז בבקשה אל תקשו עלינו יותר. בבקשה.
את זכויות היוצרים אני משאיר לאלוקים, שוב, כי הוא "צייר" לוחמת, כזאת שיודעת להעיף את הגבר שלה הכי קרוב לשמש, והוא, הוא אסיר בעולם שלה, כי החיים בלעדיה הם סרט בשחור-לבן.
לפעמים היא שוכחת כמה היא טובה, כמה אלוהים הופך את השמיים לכבודה ביום שהיא דומעת, אבל היא לא לבד, כי יש לה שותף, והוא יודע לחמם לה את הלב עד שהוא יעלה בלהבות, ממש כמו מדורה בחג הכי כתום שיש, ושתשרף האכזבה -
הוא כאן בשביל "לאפר" אותה באושר, כי אם לא הופעה של עומר אדם, אז משהו קרוב לזה.
היא והוא זה ערוץ "סלפי" של החיים הטובים, כותרת של שיכורים מאהבה, שמיכה בלילה קר וסטאנד-אפ שהכרטיס אליו לא ניתן למכירה.
אם תשאלו אותי, אני חושב שפיג'מה מ-"דלתא", מראה נטול כימיקלים וחטיפים בשישי לצד השותפה שלי, זו הפוזה הכי יקרה בעולם, ולעזאזל עם כל התמונות שקר בפייסבוק.
כאן, היא, זה הדבר האמיתי. תשאלי אותו.
Adam Kahlon.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


אהבתם?


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
אני מתארגנת ויורדת אני מתארגנת ויורדת Reviewed by lior on ינואר 09, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.