איך באמת לדעת אם אנחנו מאוהבים? טיפ מס' 8 הכי נכון!

אתה מרגיש מאוהב? איך אתה יודע? אין ספק כי בשלבים המוקדמים של מערכת יחסים זה יכול להיות מבלבל. אתה יכול לתהות לגבי הרגשות שלך, ואתה תוהה מה האדם שאתה רוצה להכיר באמת חושב עליך. קשה לפענח באופן מלא את הרגשות שלך, לנסות לסווג אותם להתאהבות או רק משיכה חולפת זה יכול להיות מסובך.
בהסתמך על מחקרים שנעשו לאחרונה (המתמקדים ביחסים הטרוסקסואליים), 
הנה כמה שאלות שיעזרו לך :





1. אתה פתאום עושה דברים חדשים?
Photo of Teddy Bears Sitting on Wood

כמו שאנשים מתאהבים, הם לעתים קרובות נמצאים מחוץ לטווח הנורמלי שלהם.
 אתה עלול למצוא את עצמך מנסה אוכל חדש, צופה בתוכניות חדשות, או מנסה פעילויות חדשות כמו ריצה, דיג, או הימורים. אנשים המתאהבים נוטים לדווח על צמיחה בתוכן ובגיוון של המושגים העצמיים שלהם (Aron, Paris, & Aron, 1995).



2. היית לחוץ במיוחד בזמן האחרון?



אם אתם חרדים, מתוחים, או סתם סתם מרגישים עצבנות, זה יכול להיות תגובה נורמלית למתחם המפגשים החברתיים החוזרים ונשנים עם מישהו שהרושם שלו מעניק לכם.



3. האם יש לך מוטיבציה גבוהה להיות עם האדם הזה?
Woman Holding Hands

המעבר ממערכת יחסים לא רשמית להתאהבות עשוי להיות בעל בסיס כימי: הראיות מראות כי אזורים עשירים בדופאמין של המוח מעורבים בשלבים הראשונים של האהבה.
 אזורים אלו נחשבים לחלק ממערכת התגמול של המוח ומשמשים למוטיבציה גבוהה. לאחר שזוגות "מאוהבים" לזמן מה, עוצמת הרגשות הללו נוטה לרדת, ותחומים שונים במוח, הקשורים באופן הדוק יותר לקשר, הופכים לפעילים יותר.



4. האם האדם שאתה מאוהב בו, מאוהב בך חזרה?



אם את אישה ואת מרגישה כאילו את מתאהבת, את עשויה להיות מעוניינת לדעת כי נשים חוות הדדיות באותם רגשות יותר מאשר גברים. אולי נשים נוטות יותר לעצור את רגשותיהן עד שהן מאמינות שהן מחוזרות, או אולי נשים מצליחות יותר לפתות את בני זוגן. בכל מקרה, נשים שחושבות שהן מתאהבות נוטות לקבל את רגשותיהן לעתים קרובות יותר מאשר גברים, מה שעושה את הסיכויים יותר למצוא את הרגשות שלהם הופכים למערכות יחסים.




5. עד כמה אינטנסיביים הרגשות שלך?
Free stock photo of landscape, sky, fashion, man

אנשים הסובלים מחרדת חרדה גבוהה (כלומר, הם מטילים ספק בערך העצמי שלהם במערכות יחסים) נוטים לחוות רמה גבוהה של תשוקה כאשר הרומנטיקה ניצבת . אם זה לא אתה, חוסר תחושה עזה אינו בהכרח סימן לכך שקופידון לא פגע - לא כולם חווים התאהבות באותו אופן. למעשה, אלה שיש להם נטיית התקשרות נמנעת נוטים להתאהב בעוצמה פחותה בהרבה.




6. האם אתה מתאהב לעתים קרובות?



אם התאהבות היא הרגשה שאתה מרגיש לעתים קרובות,
 יהיה לך פחות סיכוי להחמיץ את הדבר האמיתי - אבל סיכוי גדול יותר של כאב לב. 
עדויות חדשות מראות כי גברים מתאהבים בתדירות גבוהה יותר מאשר נשים. 
החוקרים יכולים להסביר את הנטייה הזאת מנקודת מבט אבולוציונית, המקשרת בין אהבה למין: בעוד שנשים עשויות להיות מחמירות יותר בקריטריונים של השותפים שלהן לפני שהכריזו על אהבה, משום שההשקעה הפוטנציאלית שלהן בצאצא גדולה יותר (כגון הריון, לידה), רגשות כאלה שכן גברים עשויים לקדם רבייה ולכן הם עשויים להיחשב כאבולוציוניים מבחינה אבולוציונית.




7. האם אתה מתפתה לומר, "אני אוהב אותך"?
Man in 2-piece Suit Holding Woman in Peach-colored Wedding Gown White Holding Her Flower Bouquet

סימן בטוח של עניין רומנטי, יש אנשים שמהססים לומר את שלושת המילים האלו יותר מאחרים. למרות שאנשים עשויים לדמיין כי נשים הן הראשונות להביע את זה, אם כי, מחקר על זוגות הטרוסקסואלים שוב מציין כי גברים מרגישים יותר נוח להגיד "אני אוהב אותך". 
הם גם נוטים להתאהב מהר יותר.




8. האם אתה משקיע יותר באדם הזה?



סימן ההיכר של זוגות מצליחים הוא השקעה - כל הזמן, אנרגיה, רגשות וכו' שאנשים מכניסים למערכות היחסים שלהם. אנשים שמתאהבים צפויים להגדיל את ההשקעה שלהם באדם, 
מקשר את חייהם יחד בצורה שעשויה לקדם מחויבות ויציבות.




התאהבות היא תקופה אינטנסיבית במיוחד עבור כל אחד. אבל אנחנו צריכים למיין הרבה שאלות אחרות במהלך שלב ההתאהבות: מעבר משיכה ברורה, האם אדם זה יתמוך בך, יכבד אותך, יבין אותך?
 והאם אדם זה יחלוק את הערכים ואת סדר העדיפויות שלך?




credit:
איך באמת לדעת אם אנחנו מאוהבים? טיפ מס' 8 הכי נכון! איך באמת לדעת אם אנחנו מאוהבים? טיפ מס' 8 הכי נכון! Reviewed by lior on אוקטובר 10, 2018 Rating: 5

2 תגובות:

  1. נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  2. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חבר שלי באוקראינה לפסגת עסקים השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר APATA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אלי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר APATA פשוט שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.