8 דברים שאסור לך להגיד לחבר שלך!


הנה 8 דברים שאת לא צריכה להגיד לחבר שלך. 
קראי את הכתבה עד הסוף ואל תשכחי לשתף את הדעות שלך איתנו.





1. אני חושבת שאני בהריון

Free stock photo of woman, motherboard, mother, pregnancy

אם את רוצה לראות את המראה של אימה על הפנים של החבר שלך, 
כל מה שאת צריכה לעשות הוא להגיד לו שאת חושבת שאת בהריון. 
למילים אלו יש את היכולת להפוך את חייו של הבחור לגמרי. 
הוא מתחיל לחשוב על איך הוא הולך לתמוך בילד, איך הוא יספר להוריו את החדשות,
 ואיך החיים שלו ישתנו באופן דרסטי לעד.

במצב זה, הכי טוב עבורך לעשות בדיקת הריון כדי לברר בוודאות.



2. אנחנו צריכים לדבר



לשמוע ממך את המילים "אנחנו צריכים לדבר" זה יכול להרוס את כל היום של מישהו. 
הוא מתחיל לתהות מה הוא עשה לא בסדר, 
והוא אפילו חושב על זה שאת רוצה להיפרד




3. למה אתה לא גבר?

Person Wearing Blue Denim Jacket While Walking on Foggy Road

יש מילים מסוימות וביטויים שצריך לגמרי להוציא מחוץ לתחום כאשר בחורה מתווכחת עם החבר שלה.

לשאול גבר, "למה אתה לא מספיק גבר? זה כמו לומר לו שהוא חלש או לא מספיק טוב. 
אף אחד בעולם הזה לא רוצה להרגיש מסורס על ידי האישה שהוא אוהב.




4. אני שונאת את ההורים שלך.



אם את שונאת את ההורים של החבר שלך, 
עדיף לשמור את המחשבות האלו לעצמך ואל תספרי לחבר שלה על זה אי פעם.
אם יש לו יחסים טובים עם ההורים שלו, 
בידיעה כי החברה שלו לא מסתדרת איתם, זה יכול באמת לגרום לו לשקול מחדש את הזוגיות



5. החבר שלך חתיך ממש

Photo of a Man Listening Music on his Phone

זה סודי ביותר שכל אחת צריכה לקחת לקבר עם עצמה. 
אם חבר שלך ידע שאת חושבת שהחבר הכי טוב שלו חתיך מאוד לדעתך,
זה יכול לגרום לו להרגיש חסר ביטחון, והוא עשוי להתחיל לחשוב שאת רק איתו,
 כדי להתקרב לחבר.




6. האם אתה רוצה ילדים?



לשאול את החבר שלך, אם הוא רוצה ילדים,
 זאת הדרך המהירה ביותר כדי לגרום לו להשתגע.
אולי הוא רוצה ילדים בעתיד, 
אבל לדבר על תינוקות זה משהו שגורם לרוב החבר 'ה להרגיש קצת לא נוח.




7. אתה לא באמת רומנטי.

Free stock photo of couple, hands, friends, wristwatch

אולי אתה לא אוהב לחגוג את יום ההולדת שלך ואתה באמת לא רוצה מתנה ביום האהבה כי זה הכי טיפשי הבעיה היא כי הדברים שאתה לא רוצה עכשיו, יפגעו בך בעתיד.



8. חברות שלי לא אוהבות אותך

זה שחברות שלך לא מחבבות אותו, לא אומר שהוא צריך לדעת על זה!
את המחשבות שלהן תשאירי להן, ותמשיכי איתו כרגיל.
תוך כדי תנסי לדבר איתן על זה, כדי שהפגישות איתן לא יהיו משעממות



8 דברים שאסור לך להגיד לחבר שלך! 8 דברים שאסור לך להגיד לחבר שלך! Reviewed by lior on אוקטובר 03, 2018 Rating: 5

2 תגובות:

  1. נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  2. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חבר שלי באוקראינה לפסגת עסקים השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר APATA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אלי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר APATA פשוט שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.