איך לדעת מתי לסיים מערכת יחסים?

להיות במערכת יחסים בריאה זה כיף, מרגש, אינטימי, ונוח. עם זאת, אם מאפיינים אלו השאירו כתם במערכת יחסים שלך, ייתכן שיהיה צורך לשים לה קץ. חשוב להכיר את הסימנים של מערכת יחסים כושלת או נכשלת. בחן את האינטראקציות שלך עם השותף שלך עבור סימנים של חיבה ואמון.

1. הכרה בסימנים של מערכת יחסים שנמצאת בירידה


א. שאל את עצמך אם אתה אוהב את האדם שהפכת להיות במערכת היחסים
אם רוב השינויים הללו היו שליליים, ייתכן שהגיע הזמן לסיום היחסים. שאל את עצמך אם חווית שינויים שליליים באישיות כולל:
  • להיות יותר כועס או לא נעים.
  • אובדן ביטחון או תחושת ערך עצמי.
  • חוזרים לתנועות לא נעימות מרגע מוקדם יותר של חייכם.


ב. לשקול את ההקרבות שאתה עושה במערכת יחסים


באופן אידיאלי, היחסים שלך לא צריך להחזיק אותך מלרדוף אחר מטרות החיים שלך, אם זה להרוויח תואר מתקדם, לעבוד בתחום מסוים, או לחיות באזור מסוים. אם אתה מרגיש כי השותף שלך מצפה שתקריב עבור היחסים שהם לא מוכנים להקריב בעצמם, סימן שכדאי לעשות חושבים לגבי המשך הזוגיות.

מצד שני, אם אתה לא מוכן לעשות הקרבה או פשרות במערכת היחסים, אבל מצפה מהשותף שלך לעשות הקרבה שחשובה בשבילך, השותף שלכם עלול לחשוב על המשך הזוגיות.

יש לזכור כי פשרה היא חלק טבעי של מערכות יחסים.

ההקרבות שנעשות במערכת יחסים אינן חייבות להיות הדדיים בדיוק. בכל נושא נתון, אחד מבני הזוג יצטרך לבצע הקרבה בעוד השני לא. עם זאת, אם אתה מוצא את עצמך מקריב אחד אחרי השני בעוד שהשותף שלך לא עושה כלום, סימן שכדאי לעשות חושבים לגבי המשך הזוגיות.

ג. תשאלו את עצמכם האם אתם עדיין מאוהבים?


רגשות של אהבה שטחית (לב פועם וכפות הידיים מזיעות בכל פעם שאתם רואים את בן הזוג שלכם) יתפוגגו במהירות. אבל במערכות יחסים בריאות, יש לשמור על תחושה עמוקה של אהבה ודאגה כלפי בן הזוג. אם אתה מרגיש אדיש כלפי רווחתו של בן זוגך או לא מרגיש עוד קשר רגשי חזק, שקול לסיים את היחסים.

כמו כן, צריך לחשוב האם בן הזוג שלך עדיין אוהב אותך. למרות שזה קשה לנהל שיחה, ייתכן שיהיה עליך לדבר עם השותף שלך על הרגשות שלהם בשבילך.

נסו להגיד משהו כמו, "אני מרגיש/ה כאילו היינו רחוקים מבחינה רגשית בזמן האחרון. אני מבין שזו שאלה קשה, אבל אני רוצה לדעת אם אתה עדיין אוהב אותי ".

אם היחסים היו קצרי מועד ואתה אף פעם לא הרגשת שאתה אוהב את השותף שלך, השיחה צריכה ללכת קצת אחרת. תגידי משהו כזה: "אני יודע שאנחנו רק יחד 6 חודשים, אבל האם אתה צופה שאתה מפתח רגשות חזקים בשבילי, ובסופו של דבר עלול להתאהב? אם לא, אני לא בטוח לאן הקשר הזה הולך. "


2. הערכת התנהגותו של השותף שלך


א. סיימו את הקשר אם הפרטנר שלכם לא תומך בכם
זוגות במערכת יחסים נשענים זה על זה על תמיכה רגשית ומוסרית. אם השותף שלך אינו מספק לך תמיכה ועידוד כאשר אתה עובר תקופה קשה, היחסים עשויים להיגמר. השותף שלך צריך להיות תומך לגבי:
החיים המקצועיים שלך והקריירה שלך
הבריאות הנפשית והפיזית שלך.
היחסים שלך עם בני משפחה וחברים.
במערכות יחסים רבות, בן זוג אחד תומך לחלוטין ואילו השני שמור ולא תומך. זה יוצר חוסר איזון, אשר שני בני הזוג צריכים לזהות כמשהו לא בריא.


לחיפוש אחר משפטים באתר:
credit: WikiHow
איך לדעת מתי לסיים מערכת יחסים? איך לדעת מתי לסיים מערכת יחסים? Reviewed by lior on יולי 22, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.