7 דברים שאסור לכם לעשות כשאתם רבים עם בני הזוג שלכם!

זה כל כך קל לפגוע באדם עם מילה או פעולה במהלך ריב. 
הטינה יכולה להשתהות הרבה יותר אחרי שהמאבק הסתיים, ולהרוס את היחסים.
הנה 7 דברים שאסור לכם לעושת בזמן מריבה עם הצד השני, אחרת אתם עלולים ממש להתחרט:



1. אל תערבו חברים וקרובי משפחה בריבים שלכם

המאבק שלך נוגע רק לשניכם ולא לאף אחד אחר. על ידי שיתוף ההורים שלך לתוך הסכסוך אתה מסתכן בלהכנס לתוך בלגן המשפחה האמיתית. גם אם ההרמוניה חוזרת למערכת היחסים שלכם, בני המשפחה האחרים יזכרו כנראה את הכל וישתמשו בה נגדכם או עם בן הזוג.



2. הימנעו מאלימות

בזמן הריב, אנשים נוטים להראות את הצדדים הגרועים ביותר של האופי שלהם. חלקם, המנסים להוכיח את עצמם נכון, נוקטים באלימות. אל תרשה לעצמך או לבן זוגך להשתמש באלימות, לא משנה כמה אתה כועס. הכאב הגופני הנגרם על ידי אדם אהוב יהרוג את כל הרגשות שפעם קשרו אותך.


3. אל תערבבו ריבים ומצבים קודמים

אם הסיבה העיקרית לריב היא ערימה של כלים לא רחוצים, אז תן לזה להישאר ככה. אל תזכירו לבן זוגכם את כל העוולות הקודמות שלהם - זוהי דרך להפוך נושא מקומי קטן לקונפליקט מכוער גדול. בנוסף, השותף שלך יכול לשאול שאלה הגיונית: האם אני צריך להמשיך במערכת יחסים שבה יש כל כך הרבה דרישות?

4. לעולם אל תדברו על פרידה או גירושים

כאשר אתה אומר "בואי נפרד" במהלך ריב, זה יכול להיות העלבון הגדול ביותר אי פעם. מילים אלו עלולות לפגוע ברגשות של השותף שלך . וככל שתאמר לעתים קרובות יותר, כך זה יתרחש מהר יותר. אם אתם אוהבים אחד את השניה, אף פעם אל תכניסו את זה לשיחה.




5. אל תעזבו באמצע ריב

פשוט לעזוב את הבית במהלך ריב רק להראות כמה לא נוח אתה מרגיש להישאר תחת קורת גג.
 כל זה יגרום לשותף שלך לחשוב פעמיים על רמת הבשלות שלך. זה הרבה יותר טוב לחכות עד שתרגעו שניכם, ואז אתם יכולים לדון על הכל כמבוגרים.



6. אל תישנו במיטות נפרדות

על ידי זה שאתם הולכים לישון בנפרד, אתם מראים שאתם לא מוכנים להשלים. בל השגרה היומית, כמו ללכת לישון יחד, היא זו שעוזרת להקל על האווירה ולפתור את הסכסוך מהר יותר. אז אולי תירדמו גב לגב, אבל בבוקר יש סיכוי טוב שתתעוררו זו בזרועות זה.




7. אל תריבו בפומבי

אם אתם מרשים לעצמכם לריב עם בני הזוג שלכם במקום ציבורי, קרוב לוודאי שאתם לא מכבדים אותם וגם את האנשים הסובבים. לא מוציאים שלדים מהארון בפומבי, נסו לפתור את הבעיות שלכם בבית.

Illustrated by Sergey Raskovalov for BrightSide.me 

לחיפוש משפטים ברשת:


7 דברים שאסור לכם לעשות כשאתם רבים עם בני הזוג שלכם! 7 דברים שאסור לכם לעשות כשאתם רבים עם בני הזוג שלכם! Reviewed by lior on יולי 17, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.