6 דרכים לגרום לבן אדם להתאהב בך!

זו אחת השאלות החשובות ביותר בכל הנוגע ליחסים רומנטיים. מספר רב של מחקרים שנעשו מוכיחים שאנחנו באמת יכולים לשלוט באהבה. כי באופן כללי, זה רק רגש פסיכולוגי בסיסי כמו פחד, שמחה, רחמים, ורגשות אחרים שיכולים להיות מוסדר אם הם מנוטרים היטב. אז, איך אנחנו משתמשים בפסיכולוגיה וטריקים פסיכולוגיים כדי ללמוד לגרום לאחרים להתאהב בנו?

למעשה, אהבה אינה על "גורל". זהו שיתוף פעולה של מנגנונים ביולוגיים, כימיים ופסיכולוגיים. ניתן למצוא את הגישות הנכונות ולהשתמש בהן למטרות שלך.

הדבר החשוב ביותר שאתה צריך להבין הוא שלאדם האחר חייבים להיות לפחות מינימום רגשות אלייך. לאחר מכן, תוכל להפוך אותם לתוך רגשות אמיתיים, עמוקים, בקלות ובמהירות.



1. אל תאכלו גלידה בדייט ראשון

הפסיכולוג החברתי ג'ון בארג, העובד באוניברסיטת ייל, בוחן את התפקיד של עיבוד לא מודע על התנהגות חברתית. חלק ממחקריו מצאו קשר מעניין בין טמפרטורת הגוף של האדם ומצבם הפסיכולוגי.

התברר שכאשר אנו חמים פיזית, אנו נוטים יותר להיות נחמדים וידידותיים לאנשים אחרים. טריק זה עשוי באמת להיות שימושי, למשל, במהלך הדייט הראשון, כאשר זה חשוב במיוחד לזכות באמון של האדם השני. אז תזכרו ותוודאו כי בעתיד תבחרו רק מקומות חמים, מזונות, משקאות, כך שכל מפגש ילך טוב.


2. היתרונות של קשר עין 

הפסיכולוג של הרווארד, זיק רובין, ערך מחקר כדי לנסות להבין אם אפשר למדוד אהבה. הוא מצא את התשובה בעיניים, או ליתר דיוק, את תדירות ומשך הזמן שאנשים מסתכלים אחד על השני. הוא מצא כי זוגות מאוהבים זה בזה מסתכלים זה על זה 75% מהזמן בשיחה ושהם מפסיקים להביט זה בזה באי רצון. בשיחה רגילה, אנשים מסתכלים אחד על השני מ -30% ל -60% מהמקרים.

עם זאת, להסתכל לתוך העיניים של מישהו עשוי לא רק להיות תוצאה של להיות מאוהב אבל זה יכול להיות הסיבה. כאשר אתה מסתכל על מישהו במשך זמן רב ואתה עושה את זה לעתים קרובות, אתה מטריף את דעתו של האדם, כי הוא זוכר מה "מבט אהבה" הוא. אז, הוא מתחיל לחשוב רומנטית עלייך. מערכת העצבים מתחילה לייצר phenethylamine אשר גורם לתחושות שיש לנו כשאנו מתאהבים: "פרפרים בבטן", קצב לב מוגבר, כפות ידיים חמות. איך אפשר להתנגד?


3. תגיד משהו מביך על עצמך
Woman Showing Her Hand

על פי מחקר שנערך על ידי מדענים מבית הספר לעסקים של הרווארד, 79% מהנבדקים העדיפו להיות אנשים פתוחים וכנים במהלך הדייטים הראשונים. הם לא הסתירו שום דבר, אפילו כשמדובר בהרגלים מוזרים, בטעמים, במצבים מביכים שקרו להם, ואפילו בתכונות אופי שליליות. כי זה עובד בדיוק כמו סודות: כאשר אנו מספרים למישהו סוד, יש קשר מיוחד בינינו לבין האדם מבוסס על אמון והבנה.



4. אל תעשה שום דבר. רק תן להם לעשות משהו בשבילך.
Man Holding Baby's-breath Flower in Front of Woman Standing Near Marble Wall

כאשר אנו עושים דבר טוב או עוזרים למישהו, אנחנו מרגישים טוב. אנו שמחים עם עצמנו ויש רגשות חמים מאוד עבור האדם שעזרנו. כאשר אנו מצדיקים את המאמץ שלנו.
כתוצאה מכך, יש לנו עוגן רגשי להתחיל לחבב את האדם אפילו יותר.

מצד שני, כשמישהו עושה משהו בשבילנו, גם אנחנו אוהבים את זה. אבל זה על רגשות שונים ולא כולם מאוד חיוביים. אנחנו מרגישים בעיקר כאילו אנחנו חייבים להם ואנחנו צריכים לשלם להם בחזרה. הדברים אפילו יותר קשים כאשר זה מישהו שאנחנו לא באמת אוהבים. לכן, אנחנו צריכים לשמור על זה אפקט פסיכולוגי בראש.


5. ליצור שפה סודית בינכם

2 People Sitting With View of Yellow Flowers during Daytime

זה על בדיחות פנימיות, מילים מיוחדות, ומחוות ייחודיות שקורות בין אנשים כאשר הם מוצאים קרקע משותפת ולהיות קרובים מאוד. אולי אתה אוהב את אותו סרט, מופע קומדיה, שיר, ספר, או אפילו ממ. ואולי הבדיחה הופיעה באופן ספונטני בפגישה הראשונה שלך, לטייל יחד, או לפגישה. אל תתעלם מהדברים הקטנים האלה.

כאשר אתה מוצא להשתמש בביטוי זה בתקשורת היומיומית שלך, אתה תיקח את הקשר שלך לרמה חדשה לגמרי. היחסים יהפכו אף יותר ויותר אינטימיים. המדענים מאוניברסיטת טקסס הגיעו למסקנה זו במחקרם. כולנו רוצים להיות מיוחדים וייחודיים, והשפה הסודית הזו עוזרת לנו להרגיש שאנחנו מבינים אחד את השני טוב יותר מכל אחד אחר.



6. להיות ליד לעתים קרובות ... אבל אז, לגרום להם להתגעגע אלייך

couple, hand sign, hands

בחלומות שלנו, כולנו יכולים למצוא מישהו שאנחנו אוהבים, לספר להם על הרגשות שלנו, ולחיות ביחד בשמחה לאחר מכן. בעולם האמיתי, הדברים הם לא כל כך קלים, בגלל זה אנשים צריכים לבוא עם טקטיקות מיוחדות.

כמובן, חשוב להשקיע יותר זמן ביחד כאשר ההרגשה היא הדדית. כדי להכיר זה את זה טוב יותר, לשבור את הקרח ולבנות חיבור, אתה צריך לבלות קצת זמן ביחד. אבל אחרי כמה דייטים, פסיכולוגים ממליצים לקחת הפסקה (גם אם אתה לא רוצה) כדי להפוך את הגירעון של הנוכחות שלך בחייו של אדם אחר. מהלך זה משיג מספר דברים:

אתם לא מתעייפים אחד עם השני
האדם מקבל את ההזדמנות להבין כמה נחמד וחשוב הקשר הזה הפך להם (דברים מוגבלים ונדירים תמיד רצוי יותר);
אתה יכול להשתלט על הרגשות שלך ולחשוב בבהירות.


מה אתם חושבים?

Widget is loading comments...
6 דרכים לגרום לבן אדם להתאהב בך! 6 דרכים לגרום לבן אדם להתאהב בך! Reviewed by lior on אוגוסט 13, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.